בלתי ניתן לעצירה: אריקסן כבש 19 שערים ב-23 משחקי נבחרת

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | AFP

הקשר הוליך את דנמרק ל-0:2 על גארת' בייל ו-וויילס עם צמד בליגת האומות והוא מעורב בשנתיים האחרונות בסך הכל ב-25 כיבושים עור האדומים לבנים, רק כריסטיאנו רונאלדו מעליו. וגם: סימון קיאר נגד שחקני הקטרגל

(גודל טקסט)
יש שחקן שליאו מסי וניימאר יכולים להסיר את הכובע בפניו בכל הקשור לרמת הנבחרות. מדובר בקשר דנמרק כריסטיאן אריקסן, שגבר אתמול בדו קרב פרטי נגד גארת' בייל אחרי שכבש צמד בניצחון דנמרק 0:2 על וויילס בארהוס בליגת האומות. כששני כוכבי הנבחרות האלה נפגשו. התברר שלבייל יש עוד הרבה מה ללמוד מקשר טוטנהאם, שגם העובדה המדהימה שדנמרק בקושי התכוננה למשחק אחרי ששביתת השחקנים הסתיימה רק ביום חמישי לא נתנה את אותותיה והקשר עשה ככל העולה על רוחו, בעוד בייל בקושי הורגש.


המספרים של אריקסן מדברים בעד עצמם. הוא הבקיע 19 שערים ב-23 משחקיה האחרונים של דנמרק והוא אפילו לא חלוץ. הוא כבש שלושער מול בולגריה ביוני 2016 ומאז כבש מול ארמניה, קזחסטן (צמד), גרמניה, קזחסטן גם במשחק השני, ארמניה, פולין, מונטנגרו, רומניה, אירלנד (שלושער), מקסיקו, אוסטרליה ו-וויילס צמד. מדובר במוקדמות הגביע העולמי ובגביע העולמי וכעת בליגת האומות, כשרק ארבעה משחקים היו ידידותיים כך שהוא השיג נקודות ב-14 משחקים. שלושער בפלייאוף למונדיאל 2018 מול אירלנד היו אחד משיאיו.


מסי, למשל, כבש 16 שערים ב-23 המשחקים האחרונים שלו בנבחרת ארגנטינה וניימאר 11 שערים באותו מספר משחקים. רק כריסטיאנו רונאלדו גובר עליו עם 25 שערים באותו מספר משחקים. באותם משחקים אריקסן גם בישל שישה שערים והיה מעורב ב-25 שערים בנבחרת ב-23 משחקים. פשוט מדהים.

Denmark start their campaign with a home win

Christian Eriksen nets twice in Aarhus ⚽️⚽️
#NationsLeaguepic.twitter.com/a5tcQi6LKI

— UEFA Nations League (@UEFAEURO) September 9, 2018

סימון קיאר בלם נבחרת דנמרק התייחס בסיום לסכסוך עם ההתאחדות על בונוסים ושימוש בזכויות שמם של השחקנים ויצא במפתיע נגד נבחרת הקטרגל ששיחקה במשחק הידידות נגד סלובקיה: "הם מצפים שנגיד להם תודה? איך נודה להם אם הם לקחו צד לטובת ההתאחדות ולא היו איתנו בסכסוך?", אמר. 


מאמן וויילס ראיין גיגס שהתאכזב מההפסד נגד דנמרק אמר שהוא לא מצטער שנתן את סרט הקפטן לבייל אחרי שאשלי וויליאמס לא שיחק. בייל ניסה לקחת על עצמו אחריות גדולה מדי במשחק, כולל כל הוצאות כדורי החוץ. גיגס אמר: "לא חושב שהתפקיד גרם לו להתעסק עם יותר מדי דברים והוריד מהיעילות שלו. היו לנו הרבה מועמדים לתפקיד כמו כריס גנטר וארון ראמזי, אבל חשבתי שהוא השחקן עם הכי הרבה ניסיון ויכולת. הוא ממילא מנהיג. הוא תמיד מדבר בחדר ההלבשה וכל הצעירים שומעים לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי