שישי בספורט4: שחזור חצי גמר המונדיאל, קרואטיה מול אנגליה

מודריץ'
מודריץ' | Gettyimages

היום השני של המחזור בליגת האומות, (שישי, שידורים ישירים בערוצי ספורט1) סגנית אלופת העולם תארח את הרביעית במפגש מסקרן שייערך ללא קהל. בלגיה תארח את שווייץ, ידידות בספורט 3: ערב הסעודית - ברזיל

(גודל טקסט)

היום השני של המחזור בליגת האומות ישוחק מחר (שישי, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) כשבמוקד, שחזור חצי גמר המונדיאל בין אנגליה וקרואטיה. המשחק יתקיים ברייקה ללא קהל. במשחק מעניין נוסף, בלגיה תארח את שווייץ, אוסטריה תפגוש בביתה את צפון אירלנד. ידידות, (21:45 בספורט3): ערב הסעודית מול ברזיל.

דרג 1, בית 2
בלגיה – שווייץ (21:45)
שווייץ הדהימה את איסלנד 0:6 במשחק הראשון ובלגיה ניצחה את האיסלנדים 0:3 כך שזה נראה מאבק על זכייה בראשות הבית. כריסטיאן בנטקה ייעדר מהנבחרת אחרי שעבר ניתוח ארטרוסקופיה בלונדון. אדן הזאר היה השחקן היחיד מבין 24 שלא התאמנו אתמול, אבל צפוי להיות כשיר למשחק. בלגיה מובילה 8:12 על שווייץ בניצחונות במפגשים ביניהם בצד שבע תוצאות תיקו. תומאס מונייה מגן פ.ס.ז' ביקר את ליגת האומות: "יותר מדי משחקים מאז אוגוסט. כבר שיחקנו 10 משחקים זה הרבה מדי". מאמן הנבחרת רוברטו מרטינס גילה לכתבים שכנראה תיירי הנרי אכן יסכם במונאקו ואמר: "אחרי העבודה הטובה שעשה במונדיאל, ידעתי שיהיו לו הרבה הצעות".


אדן הזאר. צפוי להיות כשיר למשחק (gettyimages)

דרג 1, בית 4
קרואטיה – אנגליה (21:45, שידור ישיר בספורט4)

אנגליה לא הרשימה במחזור הראשון של ליגת האומות כמו בגביע העולמי והפסידה נגד ספרד בוומבלי 2:1 וכעת היא זקוקה לניצחון כדי להישאר בתמונת הסיכויים לזכייה במקום הראשון. המשחק בקרואטיה בעיר רייקה לא יהיה קל אחרי שזו הובסה 6:0 על ידי ספרד באותו בית. האנגלים רוצים לנקום על ההפסד בחצי הגמר בגביע העולמי בהארכה לקרואטים 2:1. הארי קיין חלוץ אנגליה שסובל מעייפות מנטלית ופיזית מאז אמצע המונדיאל ברוסיה, מתעקש לשחק מול הקרואטים. המנג'ר גארת' סאות'גייט הוציא את קיין מהאימון אתמול מאחר שלאנגליה גם משחק קשה נגד ספרד בסביליה ביום שני. סאות'גייט יצטרך להחליט אם לתת לחלוץ טוטנהאם מנוחה. שני המשחקים קשים ושניהם רשמיים כך שנראה שקיין לא ישחק 90 דקות בשניהם. הארי ווינקס קשר טוטנהאם עשוי לקבל דקות משחק אחרי שהתגבר על פציעה ארוכה. דני רוז ושוער סאות'המפטון אלס מקרטי פרשו מהנבחרת בגלל פציעות.

בקרואטיה יש עדיין טירוף מהמונדיאל ולאימון אתמול ברייקה הגיעו 3000 אוהדים. מצד שני, בסגל הנוכחי חסרים כוכבים רבים מהמונדיאל שלא שיחקו בחצי הגמר כמו מריו מנדזוקיץ' והשוער דניאל סובאשיץ'. ודראן צ'ורלוקה המגן, פרש מהנבחרת. איבן סטריניץ' לא מתאמן בגלל בעיה בלב, ורסאליקו ובורוזוביץ' מאינטר פצועים, כמו גם לוברה קאליניץ', כך ששוער דינאמו זאגרב דומיניק ליבקוביץ' ישחק פעם שנייה בלבד בנבחרת. יחד עם זאת לוקה מודריץ', איבן ראקיטיץ' ומתיאו קובצ'יץ' צפויים לפתוח בקישור וכן איבן פרישיץ', אנדריי קרמריץ' ואנטה רביץ'. הרכב מספיק חזק כדי לנצח.


אוהדי קרואטיה. ייאלצו לוותר על המשחק בגלל עונש (gettyimages)

המשחק יהיה בלי קהל בגלל עונש מאופ"א. המאמן זלטקו דאליץ' אמר: "היורו הרבה יותר חשוב ומעניין מליגת האומות. אחרי המשחק הזה אני משחרר את כולם ואשחק עם הנבחרת השנייה נגד ירדן ביום שלישי". דיאן לוברץ' אמר לקראת המשחק: "אני מסכים עם המנג'ר שלי בליברפול יורגן קלופ. התחרות הזאת באמת טיפשית. זו לא תחרות שאנחנו חייבים לזכות בה. המוקדמות האמיתיים מתחילים במארס ולא משנה איך קוראים למשחקים האלה בסוף הם משחקי ידידות. נכון שהפסדנו 6:0 לספרד, אבל זה היה משחק מוזר שכל בעיטה נכנסה".

דרג 2, בית 3
אוסטריה – צפון אירלנד (21:45, שידור ישיר בספורט2)

שתי הנבחרות הפסידו את משחקיהן הראשונים לבוסניה-הרצוגובינה. הן נפגשו לאחרונה במוקדמות מונדיאל 2006 במשחק בו ניצחה אוסטריה את בוסניה 0:2 ב-2005.

דרג 3, בית 2
אסטוניה – פינלנד (21:45), יוון – הונגריה (21:45)

דרג 4, בית 2
בלארוס – לוקסמבורג (21:45), מולדובה – סן מרינו (21:45)


ניימאר. ההרכב החזק ביותר (gettyimages)

ידידות
ערב הסעודית – ברזיל (20:45, שידור ישיר בספורט3)
פיליפה קוטיניו דיבר לפני המשחק על הצורך של ברזיל לשמור על חוקי המדינה: "הגענו רק לשחק כדורגל, אבל קיבלנו המלצות איך לשמור על חוקי המדינה. יש להם חוקים אחרים ממה שאנחנו מכירים ואנחנו רוצים לכבד אותם. זה משחק כמו כל משחק הכנה לקופה אמריקה שהוא טורניר חשוב מאוד בו אנחנו רוצים לזכות". על כך שהוא משחק באגף ימין: "אין לי בעיה לעשות זאת. התאמנתי כדי להיות מוכן לדרישות של המאמן". ברזיל צפויה לשחק בהרכב הכי חזק כולל ניימאר, גבריאל ז'סוס, קוטיניו, קאסמירו ואחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי