דיווחים באלבניה: כריסטיאן פאנוצ'י יפוטר אם יפסיד לישראל

כריסטיאן פאנוצ'י
כריסטיאן פאנוצ'י | Gettyimages

המאמן האיטלקי שניצח רק פעם אחת מתוך ששת המשחקים האחרונים, עלול לסיים את תפקידו אם יחזור ללא נקודות מאצטדיון טרנר. המגן אגזון בינאקו אמר לקראת ההתמודדות: "נעלה על כר הדשא רק במטרה לנצח"

(גודל טקסט)

התקשורת האלבנית הופתעה מהניצחון אמש (חמישי) של ישראל על סקוטלנד, אבל רואה בו כתוצאה טובה עבור אלבניה, אם זו תצליח לנצח באצטדיון "טוטו טרנר" ביום ראשון. אחרי ההפסד 2:0 לסקוטלנד יש איום מתמיד על מעמדו של המאמן כריסטיאן פאנוצ'י ולפי דיווחים במדינה הפסד בישראל יוביל לפיטוריו.

התיקו 0:0 שעשו מול ירדן במשחק ידידות לא משקף מכיוון שלא שיחקו מספר שחקני הרכב ראשון לאחר שהמאמן כריסטיאן פאנוצ'י בחר נתן להם לנוח. במשחק לא שיחקו הקשרים לדיאן מאמושי (פסקרה) ומג'יאן באשה (אריס סלוניקי) וכן מגן נאפולי אלסייד היסאיי כדי שיהיו מוכנים למשחק נגד ישראל. 

השחקנים בחרו קפטן חדש את מרג'ים מבראי שחקנה של אריס היוונית. המאמן פאנוצ'י נאלץ להחליף שניים שנפצעו במשחק מול ירדן פרדריק וסלי ואיבר רמדני שנופו מהסגל ובמקומם הזמין שני שחקני כנף אניס גאבזי מקרסניארסק האחרונה בליגה הרוסית וארוס גרזדה מגזלגו ריינג'רס ואחד מהם עשוי לפתוח אפילו בהרכב.

המגן של מאלמו, אגזון בינאקו שישחק בניצחון 0:1 נגד ישראל אמר: "אנחנו באים לנצח את המשחק. נעלה על כר הדשא רק במטרה לנצח. נגד סקוטלנד לא שיחקנו טוב, אבל אנחנו יכולים לשחק טוב בישראל ולעלות למקום הראשון".


נבחרת אלבניה רוצה להשיג ניצחון שלישי רצוף על ישראל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי