פאנוצ'י: "יהיו שינויים ב-11". מבראיי: "ישראל מסוכנת וחזקה"

כריסטיאן פאנוצ'י
כריסטיאן פאנוצ'י | אודי ציטיאט

אלבניה קיימה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש החשוב מחר (ראשון ב-21:45) באצטדיון טרנר, המאמן: "אני כבר יודע את ההרכב". הבלם התייצב לצידו: "נעשה את הכל בשביל לנצח כאן"

(גודל טקסט)

נבחרת אלבניה, שתפגוש מחר (ראשון ב-21:45) את נבחרת ישראל באצטדיון טרנר בבאר שבע, קיימה גם היא הערב (שבת) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב במסגרת המחזור השלישי בליגת האומות. האלבנים אמנם ניצחו את ישראל 0:1 במשחק הפתיחה של הטורניר, אך לאחר מכן נוצחו 2:0 בסקוטלנד וסיימו ב-0:0 מאכזב מול ירדן במשחק הכנה.


כריסטיאן פאנוצ'י המאמן אמר במסיבת העיתונאים: "אני כבר יודע את ההרכב איתו אני אפתח מחר, רק אציין שיהיו הרבה שינויים מהמפגש נגד ירדן. יהיה לנו קשה, ישראל עשתה ניצחון טוב מאוד מול סקוטלנד. למרות שאנחנו מודעים לכך שיהיו לנו קשיים, אני אופטימי. אנחנו מכירים את ישראל היטב וננסה לעשות תוצאה טובה".


לצידו התייצב הבלם מארגים מבראיי: "אנחנו נעשה את הכל בשביל לנצח מחר. ספגנו ביקורות לאחרונה, אבל הקשר בין השחקנים לבין המאמן הוא טוב מאוד. משחק ההגנה מתחיל בחלק הקדמי, אין קשר למספר השחקנים שיוצבו מאחורה. ישראל נבחרת חזקה ומסוכנת מזו ששיחקה נגדנו לפני שנתיים".



"יהיה לנו קשה מול ישראל" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי