ספרד רוצה להבטיח את המקום הראשון נגד אנגליה

רודי, סאול, סרחיו ראמוס ואלברו מוראטה
רודי, סאול, סרחיו ראמוס ואלברו מוראטה | Gettyimages

שני בליגת האומות: "לה רוחה" תארח את נבחרת שלושת האריות בסביליה במטרה להבטיח את ראשות הבית (21:45, ספורט4), כשבצד השני קיין מקווה לשבור את הבצורת. איסלנד רוצה לשמור על הדרג הראשון נגד שווייץ

(גודל טקסט)
משחקי ליגת האומות יימשכו גם מחר (שני, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) כשבמוקד ספרד מקווה לנצח את אנגליה כדי לסיים במקום הראשון בבית 4 של דרג 1, איסלנד רוצה להישאר בדרג הבכיר וחייבת לנצח את שווייץ.


דרג 1, בית 2
איסלנד – שווייץ (21:45, שידור ישיר בספורט1)
אחרי שהובסה 6:0 על ידי שוויץ בחוץ והפסידה 3:0 לבלגיה בבית, איסלנד תרד לדרג השני אם לא תנצח. ניצחון של איסלנד לעומת זאת, יבטיח את המקום הראשון בבית לבלגיה, אם זו תיקח נקודה מהמשחק האחרון שלה מול איסלנד בבית.


דרג 1, בית 4
ספרד – אנגליה (21:45, שידור ישיר בספורט4)
כ-60 אלף איש צפויים להגיע מחר לאצטדיונה הביתי של ריאל בטיס, "בניטו ויאמרין", כדי לצפות ב"לה רוחה" שתארח את נבחרת שלושת האריות למשחק מסקרן. ניצחון של ספרד יבטיח לה את המקום הראשון בבית ומקום בפלייאוף לזכיה בטורניר ועלייה ליורו 2020. לואיס אנריקה צפוי לשחק עם אותו הרכב שניצח בוומבלי, אבל בלי הפצועים דני קרבחאל ואיסקו. לפי האימון הלפני אחרון, המאמן יפתח עם דויד דה חאה, ססאר אספיליקואטה, נאצ'ו, סרחיו ראמוס, מרקוס אלונסו, סרחיו בוסקטס, סאול, טיאגו, מרקו אסנסיו, רודריגו ויאגו אספס. ב-26 המשחקים הקודמים בין הנבחרות, ספרד מובילה 10:12 במאזן הניצחונות והפרש השערים עומד על 30:42 לטובתה.


אנגליה לעומתה חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונה ותשחק ללא ג'ון סטונס וג'ורדן הנדרסון המוצהבים. ראחים סטרלינג שלא שיחק במשחק הראשון בו ניצחה ספרד בוומבלי 1:2 יחזור להרכב והארי קיין תקף את מי שטען שהוא סחוט ולא יכול לחזר את היכולת שלו, זאת למרות שרשם שישה משחקים בלי שער בנבחרת ואמר: "אני לא גמור. היה לי קשה אחרי המונדיאל לנוח קצת, אבל התגברתי כבר על הבעיה. הצבתי לעצמי סטנדרט של רמה מסוימת אליה אני רוצה להגיע בכל משחק, אבל לפעמים לא מצליח לעשות את זה". הקפטן כבש 159 שערים בארבע העונות האחרונות.


¡Hola, Sevilla! Qué maravilloso lugar para alcanzar la Final Four de la Nations League, ¿verdad?

Nosotros vamos a darlo todo y… ¡Seguro que vosotros también! #UnaNuevaIlusiónpic.twitter.com/8rOVnokehV

— Selección Española de Fútbol (@SeFutbol) October 14, 2018

המאמן גארת' סאותגייט הגן על מרקוס ראשפורד, שהחמיץ שני מצבים בטוחים לשערים ב-0:0 נגד קרואטיה: "הוא עדיין מסוג השחקנים שאוהבים לעקוץ. אנחנו שמחים שהוא הגיע למצבים בהם היה יכול להבקיע. זה אומר שהוא יודע איך לתפקד ורק חסר שיכניס את הכדור לרשת". שחקני אנגליה הגיעו לספרד כבר בשבת כדי לנפוש 24 שעות.


דרג 2, בית 3
בוסניה הרצוגובינה – צפון אירלנד (21:45)
משחק ראשון של צפון אירלנד בסראייבו, כשהם עוד לא רשמו ניצחון בטורניר. בוסניה מוליכה את הבית עם שש נקודות, לעומת שלוש של אוסטריה.


דרג 3, בית 2
אסטוניה – הונגריה (21:45)


פינלנד – יוון (21:45)


דרג 4, בית 2
בלארוס – מולדבה (21:45)


לוקסמבורג – סן מרינו (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי