צפו בתקציר: 2:2 משוגע בין בוקה לריבר בגמר הליברטדורס

בוקה ג'וניורס נגד ריבר פלייט
בוקה ג'וניורס נגד ריבר פלייט | Gettyimages

טירוף בסופרקלאסיקו. המארחים עלו פעמיים ליתרון אחרי שערים של אבילה (34) ובנדטו (45), אך הלוס מיז'ונריוס חזרו למשחק בזכות פראטו (36), ועצמי של איסקיירדוס (61). הכל פתוח לקראת הגומלין

(גודל טקסט)

גמר גביע הליברטדורס שהפגיש בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט לסופר קלאסיקו הראשון אי פעם בשלב הסופי של הטורניר הגדול בדרום אמריקה הבטיח וגם קיים, במשחק שהיה בו כמעט הכל – החל מפציעות, דרמות, שער עצמי וחזרה מפיגור, אך גולת הכותרת היא שהמפגש הראשון באצטדיון הבונבוניירה הסתיים בתיקו 2:2, ובמילים אחרות – הכל עוד פתוח לקראת משחק הגומלין שיערך בעוד 13 ימים באצטדיון אנטוניו וספוצ'יו ליברטי.

בוקה ג'וניורס שאירחה את המשחק עלתה ליתרון אחרי כיבוש של רמון אבילה (34), אך ריבר השוותה את התוצאה אחרי שתי דקות בלבד משער של לוקאס פראטו. שחקן הכנף כריסטיאן פאבון מתח את השריר במהלך המחצית והוחלף על ידי גיבור העלייה לגמר של בוקה ג'וניורס, דריו בנדטו שכבש שלושה שערים בחצי הגמר של הליברטדורס, והחלוץ הוותיק כבש פעם נוספת הפעם לפני שריקת המחצית והמארחים ירדו מהמחצית ביתרון 1:2. ריבר פלייט לא אמרה נואש והצליחה להשוות פעם נוספת התוצאה בעקבות שער עצמי של איסקיירדוס בדקה ה-61 והמשחק נחתם בתיקו 2:2.

כזכור בשונה מליגת האלופות, במפעלים בדרום אמריקה אין שום חשיבות לשערי חוץ, משמע המשחק הסתיים בשוויון מוחלט לשני הצדדים, ואין שום פייבוריטית מובהקת למשחק הגומלין והדרמטי.


אצטדיון הבונבוניירה (Gettyimages)
דריו בנדטו (Gettyimages)

לוקאס פראטו (Gettyimages)
רמון אבילה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי