ג'ורדי אלבה: "מעולם לא הייתה לי בעיה עם לואיס אנריקה"

ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה | AFP

המגן הגיב לזימון הראשון תחת המאמן החדש לקראת המשחק מול קרואטיה (חמישי, 21:45, ספורט2): "תמיד חשבתי שהוא אדם טוב, מרגש לחזור" ולתמיכה מקולגות, ביניהם סרחיו ראמוס: "על אף היריבות על הדשא, הוא חבר טוב"

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד התכנסה אמש (שני) לקראת ההכנות למשחק האחרון בשלב הבתים של ליגת האומות, כשתפגוש את קרואטיה בזאגרב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בספורט2).

לואיס אנריקה כינס את שחקניו רגע לפני ההמראה לקרואטיה כשהזימון הבולט ביותר הוא ג'ורדי אלבה. הזימון המחודש של המגן עורר הדים כיוון שזו הפעם הראשונה בה הוא נכלל בסגל הלה רוחה בתקופתו של המאמן החדש, כשהסיבה לכך על פי השמועות היא יחסים עכורים בין השניים עוד מתקופתם המשותפת בברצלונה.

היום, סיפר המגן במסיבת עיתונאים שערכה הנבחרת על תחושתיו עם הזימון המחודש ויחסיו עם מאמנו החדש/ישן: "אנריקה תמיד עזר לי ותמיד חשבתי שהוא אדם טוב מאוד, מעולם לא הייתה לי בעיה איתו. אנחנו לא צריכים לבקש סליחה ולא צריך לבקש ממנו לסלוח לי, לא הייתה שום פגישה או שיחת טלפון כדי  שאחזור. הוא עזר לי הרבה ואני מגיע בהתלהבות רבה לסגל".


לואיס אנריקה (gettyimages)

המגן נשאל אם הוא מצטער שבזמנו אמר שעם ארנסטו ואלוורדה יהיה לו קל יותר מאשר לואיס אנריקה: "הרצון של שחקן הוא לשחק כמה דקות ככל האפשר, אמרתי את זה, אבל אני לא מצטער על כך שרציתי לשחק יותר".

על הזימון המחודש: "למאמן יש הרבה שחקנים והוא יכול לבחור, ובשתי הקריאות האחרונות הוא החליט שאחרים צריכים לבוא. הזימון לנבחרת תמיד היה מרגש, אבל הפעם זה עורר בי התרגשות רבה יותר."

התמיכה מחבריו והסביבה, ביניהם סרחיו ראמוס בתקופה האחרונה: "הרגשתי יותר תמיכה מאי פעם, מהאוהדים מהתקשורת ומהקולגות ואני אסיר תודה על כך. תמיד אמרתי שההחלטה על אי זימוני הייתה של המאמן. סרחיו הוא חבר טוב למרות שהוא היריב הספורטיבי הכי גדול שלנו על הדשא. תמיד הסתדרנו טוב יחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי