לואיס אנריקה: "התוצאה לא הוגנת, לא הגיע לנו להפסיד"

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | AFP

מאמן נבחרת ספרד היה מאוכזב לאחר ההפסד 3:2 לקרואטיה בתוספת הזמן: "המחצית השנייה היתה טובה לשתי הנבחרות, אבל היה להם הרבה מזל". דה חאה ספג ביקורת. וגם: למה זקוקים הספרדים כדי לעלות?

(גודל טקסט)

אכזבה ענקית בנבחרת ספרד לאחר ההפסד הדרמטי אתמול (חמישי) 3:2 לקרואטיה בחוץ שסיבך את הנבחרת בליגת האומות וכעת היא לא תלויה בעצמה. הספרדים סיימו את משחקיהם בבית 4 של הדרג הראשון, ונותר משחק אחד בלבד בין אנגליה לקרואטיה. שתיהן עם 4 נקודות, וספרד עם 6 לאחר ניצחונות על שתיהן, כך שהמנצחת בוומבלי תעלה ואילו לה רוחה זקוקה לתיקו בשחזור חצי גמר המונדיאל.

בתקשורת הספרדית מתחו ביקורת על השוער דויד דה חאה, שספג שישה שערים בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת ושמר על רשת נקייה רק במשחק אחד בשבעה האחרונים. "הוא לא מספק את הביטחון הדרוש בשער", נכתב ב"אס".

"הייתי רוצה לנתח את המשחק, אבל אני פשוט חושב שזו היתה מחצית שנייה מצוינת של שתי הנבחרות", אמר מאמן ספרד לואיס אנריקה בסיום, "הגיע לנו הרבה יותר, בטח לא הפסד. עשינו טעויות, אבל היה להם הרבה מזל".

לואיס אנריקה.
לואיס אנריקה. "המטרה היא היורו" (AFP)

"היה עדיף בהרבה אם היינו מנצחים, כמובן, היו לנו הרבה הזדמנויות לעשות את זה במחצית השנייה. הקרואטים הם נבחרת קשה". הוסיף המאמן.

המסקנות: "אהבתי את איך ששיחקנו אבל אני מודאג לגבי דברים שנצטרך להסתגל אליהם".

חוסר צדק: "התוצאה היא מה שהיא, ידענו שקרואטיה היא מהנבחרות הטובות בעולם. אני רואה מקומות לשיפור, אבל לפי איך ששיחקנו התוצאה היא לחלוטין לא הוגנת".

העתיד הקרוב: "הייתי שמח להעפיל לשלב הבא, אבל המטרה היא היורו ולשם אנחנו מכוונים דרך כל מסגרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי