לב: "התוצאה כואבת. נעלה ליורו 2020 ונשלח נבחרת חזקה"

יואכים לב
יואכים לב | Gettyimages

אחרי שהניצחון של הולנד הוריד את גרמניה סופית לדרג ב' בליגת האומות, המאמן מביט קדימה: "ממשיכים לשלב שחקנים צעירים". לפי "בילד", הוא צפוי להמשיך גם לקמפיין הבא מאחר שבהתאחדות הגרמנית מרוצים מעבודתו

(גודל טקסט)

בזמן שנבחרת הולנד שמרה על סיכוייה לסיים במקום הראשון בבית 1 בדרג א' של ליגת האומות בזכות ה-0:2 הביתי על אלופת העולם צרפת, מי שסבלה מכך היא אלופת העולם היוצאת, גרמניה, שבנוסף לכישלון ברוסיה תסיים את הקמפיין הנוכחי במקום האחרון בבית, מה שהוריד אותה לדרג ב'.

מאמן המנשאפט המאוכזב יואכים לב, שנבחרתו נמצאת כנראה בתקופה הכי קשה שלה תחתיו, התייחס לניצחון ההולנדי והשתדל להביט קדימה: "עבורנו, כמובן שהתוצאה כואבת, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה. העיניים שלנו ממוקדות על יורו 2020, אליו נעלה ולשם אנחנו רוצים לשלוח שוב נבחרת חזקה. אנחנו ממשיכים לפנות מקום לשחקנים צעירים ולשלב אותם בנבחרת".

ואכן, עושה רושם שלב, שמאמן את הנבחרת מאז 2006, בהחלט יכול לחשוב על על מוקדמות היורו. לפי "בילד", כרגע מקומו על ספסל הנבחרת לא בסכנה כשנשיא ההתאחדות הגרמנית ריינהרד גרינדל והמנהל הטכני אוליבר בירהוף מרוצים מהשינוי שהנחיל המאמן בנבחרת אחרי הכישלון במונדיאל, ומהיכולת ושילוב הצעירים בהפסד 2:1 לצרפת, בנוסף לעובדה שהוא נמצא בקשר טוב עם המאמנים בבונדסליגה.

ועוד מוקדמות יורו 2020, גרמניה תארח ביום שני הקרוב את הולנד המרשימה, כשעבור לב ושחקניו אומנם מדובר במשחק חסר חשיבות, אך בכוחם לקבוע מי תסיים בראשות הבית כשניצחון גרמני ישלח את צרפת לפלייאוף על העלייה לאליפות אירופה, כשתיקו יספיק לכתומים כדי לסיים ראשונים.


לב. עם הפנים למוקדמות היורו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי