ראשון בליגת האומות: קרואטיה ואנגליה בקרב ישיר על ראשות הבית

הארי קיין, לוקה מודריץ'
הארי קיין, לוקה מודריץ' | AFP

שתי הנבחרות חייבות לנצח כדי להבטיח את המקום הראשון בבית 4, כשבמקרה של תיקו ספרד תהיה המנצחת הגדולה. בבית 2 שווייץ חייבת לנצח בלוצרן את בלגיה, שמצידה צריכה תיקו כדי להבטיח את המקום בשלב הבא

(גודל טקסט)
המחזור השישי והמכריע בליגת האומות ייצא מחר לדרך (ראשון, חגיגה אירופית בשידור ישיר בספורט1) כשבמוקד אנגליה תארח את קרואטיה למשחק דרמטי בו כל אחת מהנבחרות חייבת לנצח כדי לסיים במקום הראשון בבית 4 בדרג א' במקום ספרד, כשגם שווייץ תארח את בלגיה לקרב הראשות הבית.


דרג א'
אנגליה – קרואטיה (16:00)
אחרי ה-2:3 הדרמטי של סגנית אלופת העולם על ספרד, המשחק המרכזי של הערב הוא לא רק שחזור של חצי גמר המונדיאל האחרון, אלא קרב חם במיוחד בו כל אחת מהנבחרות חייבת לנצח כדי להבטיח את ראשות בית 4 בדרג א', כשלכל אחת יש 4 נקודות בבית, אותו נבחרתו של לואיס אנריקה מוליגה עם 6 נקודות. אגב, המשחק הקודם בין השתיים שנערך באוקטובר הסתיים ב-0:0 חלש, ובמקרה שהתוצאה תשוחזר, המרוויחה הגדולה תהיה כמובן "לה רוחה", שתעלה לפלייאוף מהמקום הראשון בבית.


שווייץ – בלגיה (21:45, שידור ישיר בספורט3)
עוד קרב מכריע על ראשות בית, כשהפעם מדובר על בית 2. אחרי ה-1:2 הביתי מצמד של רומלו לוקאקו בחודש שעבר, השדים האדומים מוליכים את הבית עם 9 נקודות ויכולים להסתפק בנקודה בלוצרן כדי לעלות לשלב הבא. מנגד, המארחת שמדורגת שנייה בבית עם 6 נקודות יודעת שהיא חייבת לנצח בבית את הבלגים כדי להשתוות אליהם בנקודות ולעבור אותם ביחס השערים. ההתחאדות הבלגית אגב הודיעה שמי שיחמיץ את המשחק בעקבות בעיות דרכון הוא יאניק קראסקו, כשבמקומו צורף דיבוק אוריגי.


⚽️ @CarrascoY21 will miss #SUIBEL (passport problem). @DivockOrigi joins us.#REDTOGETHER#NationsLeague

— Belgian Red Devils (@BelRedDevils) November 16, 2018


דרג ב'
צפון אירלנד – אוסטריה (19:00, שידור ישיר בספורט1)
משחק לפרוטוקול בלבד בבית 3 בו בוסניה כבר הבטיחה את המקום הראשון. האוסטרים שיסיימו את הבית במקום השני יקוו לסיים את הטורניר בטעם טוב אצל הצפון אירים, שירדו לדרג ג' וינסו לסיים את הטורניר לפחות עם נקודה אחת.


דרג ג'
הונגריה – פינלנד (21:45)
האורחים צריכים נקודה בלבד כדי להבטיח את המקום הראשון בבית 2, נגד הונגריה שהמקסימום שהיא יכולה לעשות זה לסיים במקום השני בבית.


Thomas Lam taistelee, taklaa, passaa ja Juha Pirinen (@JPirineen) #Huuhkajatpic.twitter.com/qJ3A3KnEaC

— Huuhkajat (@Huuhkajat) November 16, 2018


יוון – אסטוניה (21:45)
משימה לא פשוטה עבור היוונים, שכדי לסיים במקום הראשון יצטרכו לנצח את האחרונה בבית גהפרש של לפחות ארבעה שערים ולקוות שבמקביל הונגריה תנצח את יוון.


דרג ד'
סן מרינו – בלארוס (19:00)
האורחים שמוליכים את בית 2 עם 11 נקודות צריכים ניצחון על נמושת הבית שלא צברה אף נקודה כדי לסיים במקום הראשון, כשגם תיקו עשוי להספיק, אך במקרה כזה בלארוס כבר לא תהיה תלויה בעצמה.

Сборная Беларуси провела восстановительную тренировку на базе одного из местных клубов. Завтра утром «белакрылыя» отправятся в Сан-Марино, где в воскресенье состоится заключительный матч осенней стадии Лиги наций УЕФА!#БелыяКрылы#СборнаяБеларуси#ЛигаНаций#SMRBLRpic.twitter.com/bkPychRlGM

— АБФФ (@BelFootFeder) November 16, 2018

מולדובה – לוקסמבורג (19:00)
לוקסמבורג שמדורגת שנייה בבית עם 9 נקודות תקווה שסן מרינו תפתיע את בלארוס, ובמקרה כזה ניצחון שלה במולדובה יבטיח לה את המקום הראשון עם 12 נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי