"רוטנשטיינר במשחקים פסיכולוגיים, ישראל תבוא לנצח"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

בתקשורת הסקוטית התייחסו בביטול להצהרות של המנהל הטכני של נבחרת ישראל ("גם אם לא נעלה אהיה מרוצה מההתקדמות") רגע לפני המפגש המכריע: "הוא מנסה להרדים אותנו בהצהרות שווא" ולפוסט של כיאל: "גרם לסערה"

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:4 המרשים על אלבניה, בסקוטלנד מתעסקים בדבר אחד בלבד: ההכנות למשחק מול נבחרת ישראל לקראת המשחק על העלייה לשלב הבא. כחלק מההתעסקות ביריבה, העיתונים במדינה מדווחים על מספר בעיות במחנה הישראלי.


העיתון סקוטיש סאן התייחס לפוסט שהעלה בירם כיאל, שמוכר לסקוטים זכר לתקופתו בסלטיק, לחשבון האינסטגרם שלו אחרי הניצחון 0:7 על גוואטמלה בו כינה את שאר השחקנים הערבים בנבחרת "בוסים", מה שעל פי העיתון הביא להחלטה מצד ראשי הנבחרת לא לאפשר יותר לשחקני הנבחרת להשתמש ברשתות החברתיות. עוד דווח כי הפוסט גרם לסערת רוחות במחנה הנבחרת, נוכח הרגישות והקונפליקט הישראל בין היהודים לבני המיעוטים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احنا كبار ….. والقادم أفضل بإذن الله

A post shared by beram kayal 7 (@b.kayal7) on



בנוסף, מי שצוטט הוא כוכב הנבחרת ערן זהבי שאמר שלא יהיה יותר שימוש של שחקני הנבחרת ברשתות החברתיות ושהשחקנים הערבים הבהירו שלא הייתה להם שום כוונה רעה.


בסקוטלנד התייחסו גם להצהרתו של המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר שטען שגם אם ישראל בסופו של דבר תפסיד בסקוטלנד ולא תעלה לפלייאוף, הוא עדיין יהיה מרוצה מההתקדמות שנעשתה. העיתון "דיילי רקורקד" כתב: "האוסטרי החל במשחקי מוח פסיכולוגיים לקראת המשחק. הוא מנסה להרדים אותנו בכל מיני הצהרות שווא. זה ברור שישראל באה לכאן אך ורק למטרה אחת והיא לעלות לפלייאוף והנבחרת הסקוטית צריכה למנוע זאת מהם".


 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי