אתר צרפתי: ערכו של דאבור זינק ל-55.4 מיליון שקל

מואנס דאבור עם טום רוגיץ'
מואנס דאבור עם טום רוגיץ' | AFP

"סו פוט" טוען כי ערכו של דאבור זינק עקב זכייתו בתואר מלך השערים של גביעי אירופה ב-2018. בכתבה ציינו שדאבור ישראלי, אך טרחו גם לקרוא לו פלשתינאי כדי לאזן

(גודל טקסט)

האתר הצרפתי הפופולארי "סו פוט" הקדיש היום (ראשון) כתבה למונאס דאבור, שזכה בתואר מלך השערים של גביעי אירופה ב-2018. תחת הכותרת "דאבור מכה בכל התופים" נכתב באתר : "אחרי שנים שליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו העבירו את התואר מזה לזה התואר נחת אצל מספר 9 של זלצמבורג, מונאס דאבור. דווקא הוא". בכתבה ציינו אמנם שדאבור ישראלי, אבל טרחו גם לקרוא לו פלשתינאי כדי לאזן.

האתר ציין שדאבור נמצא בקו עלייה, אחרי שכבש 12 שערים בכל המפעלים של גביעי אירופה ב-2018 וכן 17 שערי ליגה. "מאז שהחל לשחק במכבי אחי נצרת הוא אוהב לשמוע את הרשת נעה", נכתב בכתבה שהיא למעשה היכרות עם חלוץ די אלמוני עבור אוהדי הכדורגל בצרפת. עוד נאמר שעד שדאבור עבר לזלצבורג מגראסהופרס ב-6 מיליון יורו "הוא שיחק רק בקבוצות קטנות כמו אחי נצרת, מכבי תל אביב וגראסהפורס", ושבינואר 2016 ליל ניסתה לרכוש אותו וגם מארסיי עקבה אחריו מקרוב. פיורנטינה וסביליה התעניינו בדאבור בקיץ האחרון, נאמר בכתבה. 

אחד מסוכניו של דאבור, מילוש מלנוביץ', שווייצרי ממוצא סרבי, אמר לאתר: "דאבור השתפר בגדול בחודשים האחרונים. הוא הרים את רמת משחקו בליגה וגם בליגה האירופית. הרבה קבוצות באירופה עוקבות אחריו. יש לו כל האיכויות להצטרף לקבוצה גדולה. יש לו חוזה מצוין בזלצבורג והוא מאושר בקבוצה, אבל הוא ירצה לשחק בליגה בכירה יותר. יש לו הצעות לינואר, אבל המטרה שלו לסיים את העונה הזאת בהצלחה ובקיץ 2019 נראה. הוא רוצה לזכות במלך השערים באוסטריה, באליפות ולהניף את גביע הליגה האירופית".

לפי האתר "סו פוט", ערכו של דאבור עלה ל-13 מיליון יורו, כ-55.4 מיליון שקל. באתר נכתב שהוא קשור למשפחתו וקשה לו לשנות מקום מגורים או ללכת למדינה אחרת, אבל נטען ש"אם הוא רוצה לכבוש שערים בליגות הכי בכירות בעולם, הוא יהיה חייב להסתגל".


"מכה בכל התופים". מונאס דאבור (צילום: GETTYIMAGES)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי