זוכרים את קואנקה? אקס ב"ש ישתף פעולה עם טורס ביפן

איסק קואנקה
איסק קואנקה | דני מרון

הקשר בן ה-27 לא שיחק מאז העונה שעברה, דקותיו האחרונות היו כשחקן אלופת המדינה, אבל בספרד מדווחים שאקס ברצלונה צפוי לעבור לסגאן טוסו מתחתית הליגה היפנית ולשתף פעולה עם "אל ניניו"

(גודל טקסט)

איסאק קואנקה נחשב אמנם לאחת ההבטחות הגדולות של ברצלונה עד לפני מספר שנים, אבל כיום הוא נמצא בנקודת שפל. הקשר הספרדי שהגיע בקיץ 2017 להפועל באר שבע בחוזה עתק ומיעט לשחק בבירת הנגב עד ששוחרר בסופו של דבר בקיץ האחרון, מצא את עצמו מסובך גם בחצי העונה האחרונה בה כלל לא שיחק כדורגל מקצועני, אבל ייתכן מאוד שבחודש הקרוב הוא יזכה למעט נחת אחרי תקופה ארוכה.

אחרי ששוחרר קואנקה מהפועל באר שבע עבור פיצוי נכבד, הוא עבר לראוס מהליגה השנייה בספרד, קבוצה מעיר הולדתו, אבל סאגה מוזרה מנעה ממנו להשתתף במשחקים. למעשה הבעיה הייתה משכורתו הנמוכה, מכיוון שההתאחדות לא אישרה את חוזהו בטענה שבלתי אפשרי ששחקן שהרוויח מאות אלפי יורו בעונה עבר לחוזה כה זעום. החשש היה לחוזה כפול, קואנקה מצדו טען שהתפשר כדי לחזור לשחק כדורגל אחרי שהרוויח סכומים נאים בשנים האחרונות ובסופו של דבר לא נרשם בראוס, במדיה רק התאמן.

כאמור, כעת מתברר שייתכן שכל עכבה לטובה. לפי דיווחים בספרד הוא בדרך לסגאן טוסו היפנית בה משחק פרננדו טורס, כוכב הנבחרת בעבר ושחקנה של אתלטיקו מדריד, ליברפול וצ'לסי. לואיס קאררס, המאמן הספרדי שנכנס לתפקיד בחג המולד, מעוניין בקואנקה שיעזוב כנראה את ראוס המדורגת בתחתית הליגה השנייה בספרד. העיתון "מונדו דפורטיבו" דיווח שקאררס הוא האיש שרוצה את אקס ברצלונה, אימן אותו בסאבדל בעונת 2010/11 כשהיה מושאל מברצלונה ב'. לאחר מכן קונאקה עבר לשנתיים לברצלונה והמשיך לאייאקס אמסטרדם ומשם ללה קורוניה, בורסאספור, גרנאדה והפועל באר שבע. סגאן טוסו מדורגת במקום ה-14 מתוך 18 בליגה היפנית.


בעונה שעברה התאמן עם מליקסון, בקרוב מאוד עם טורס? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי