וראטי נפצע שוב, עלול להחמיץ את ליגת האלופות מול יונייטד

מרקו וראטי
מרקו וראטי | AFP

פ.ס.ז' התקשתה מאוד מול קבוצה מהליגה השלישית בגביע הצרפתי, אבל במועדון מוטרדים יותר מפציעתו של הקשר לקראת המפגש מול האנגלים אותו יחמיץ ככל הנראה גם ניימאר הפצוע

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן ניצחה אתמול (רביעי) את וילהפראנש מהליגה השלישית בצרפת 0:3, אבל התוצאה מאוד מרמה. האלופה הצרפתית נזקקה להארכה בשביל לכבוש מול היריבה הנחותה ויש הרגשה של לחץ במועדון לקראת המשחק מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות ביום שלישי הקרוב.


ההרגשה שבלי ניימאר הקבוצה איבדה ביטחון ואחרי המשחק למאמן תומאס טוכל לא היו בשורות אחרי שהוא גילה כי מרקו וראטי עליו בנו שיחזור מפציעה ויחזק את הקבוצה נפצע שוב. וראטי לא שיחק מאז 19 בינואר בגלל פציעה בקרסולו.


בפ.ס.ז' היו מעודדים אחרי שחזר ביום שני האחרון לאימונים, אבל נפצע שוב: "הוא לא היה יכול לסיים את האימון ביום שלישי. היו לו בעיות. אני צריך לחכות למחר (חמישי) כדי לראות אם יוכל לשחק נגד בורדו. יש לו בעיה חדשה ולא חזרה על הפציעה ממנה סבל, אבל אני לא יודע הרבה יותר מזה", אמר טוכל. פ.ס.ז' תשחק נגד בורדו בשבת בליגה לפני המשחק נגד יונייטד. 


טוכל הורחק במחצית השנייה אתמול והיה עצבני במיוחד על שחקניו: "המשחק היה מסובך. היו לנו כמה הזדמנויות בהתחלה ואם היינו כובשים היינו משחקים עם ביטחון גדול יותר. רבים מאלה ששיחקו לא קיבלו הרבה דקות משחק באחרונה. היה חסר להם קצב משחק. הורחקתי ליציע? השופט עשה מה שהוא חושב, אבל רק אמרתי לו שהצהוב ששלף ולא היה ולא נברא. אם עבור משפט אחד מרחיקים מאמן אז בסדר".


אדינסון קבאני שכבש את השער השלישי ובישל את הראשון אמר: "שיחקנו נגד קבוצה חזקה גם אם היא בליגה השלישית". פ.ס.ז' תשחק ברבע הגמר נגד דיז'ון ומאמנה אנטואן קומברה שאימן אותה בעבר. 


מי שהרשים היה הרכש החדש ליאנדרו פארדס. טוכל אמר עליו: "הוא נאלץ לשחק 120 דקות וזה היה טוב עבורו להיכנס לקצב משחק, אבל עכשיו לא בטוח שאוכל לשתפו יותר משעה נגד בורדו. הוא שחקן מאוד אמין. הוא לא איבד כדור כל המשחק והראה את היכולת שלו והאיכות שלו". 


OFFICIAL: PSG get Dijon at home in the Coupe de France quarterfinals. #CdF#DFCOhttps://t.co/nDNayKKctv

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) 6 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי