שמחה בארגנטינה מחזרת מסי: "הוא עקב וראה שהשתפרנו"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

המשחק הראשון של "הפרעוש" באלביסלסטה יהיה ב-22.3 נגד ונצואלה, טרם ברור אם ישותף גם נגד מרוקו. אגוארו שנותר מחוץ לסגל של סקאלוני: "הנייד שלי זמין והוא יכול להתקשר אם יצטרך אותי"

(גודל טקסט)
אוהדי נבחרת ארגנטינה נרגעו אתמול (חמישי) סופית כאשר ליאו מסי זומן רשמית לנבחרת, לראשונה מאז הגביע העולמי ברוסיה שהסתיים בצורה מאכזבת עם הדחה מול צרפת בשמינית הגמר. לאחר 250 ימים בהם מסי היה בחופשה והתרעננות מהנבחרת, הוא זומן למשחקים נגד ונצאולה ב-22 במארס ב"וונדה מטרופוליטנו", מגרשה של אתלטיקו מדריד, וגם למשחק נגד מרוקו ב-26 במארס, אם כי לא ברור אם מסי ישחק גם במשחק השני.


ליונל סקאלוני מאמנה החדש של ארגנטינה אמר על מסי: "הייתה אכזבה ענקית מהנבחרת הארגנטינית בגביע העולמי ברוסיה ועבור מסי האכזבה הייתה אפילו גדולה יותר. ההחלטה של הצוות המקצועי הייתה שבששת המשחקים הראשונים אותם אימנתי מסי לא יהיה בנבחרת. במשך הזמן מסי עקב אחרי המשחקים וראה שהשתפרנו. הוא בחן את הדרך בה שיחקנו וזה מצא חן בעיניו. הוא כעת רוצה לנסות פעם נוספת". 



מאמן האלביסלסטה הבהיר שמסי חוזר לנבחרת משום שהוא מאמין שאפשר להצליח איתה. הטורניר הראשון בו ישחק אמור להיות הקופה אמריקה בברזיל.  הארגנטינאי הוא מלך שערי הנבחרת עם 65 כיבושים אך לא זכה איתה ולו בתואר אחד. "אנחנו מעריכים מאוד את העובדה שלמרות המשחקים הרבים בעונה, מסי מעדיף לבוא לשחק עבור הנבחרת מאשר לנוח. ההחלטה אם ישותף בשני המשחקים הקרובים תהיה שלי בלבד. זה מטורף להחליט על כך עכשיו כשנותרו שבועיים. סקאלוני אמנם ספג ביקורות מדייגו מראדונה כאשר האחרון טען שהוא בכלל לא מאמן, אך בינתיים סקאלוני יוצר אווירה טובה בנבחרת. 




רק סקאלוני יחליט אם לשתפו גם במשחק נגד מרוקו (Gettyimages)


מי שלא נכלל בסגל הנבחרת באופן מפתיע הוא סרחיו אגוארו שחווה עונה מעולה במנצ'סטר סיטי. מלך שערי הליגה האנגלית שהבקיע 18 שערים אמר לרשת ESPN: "אני חייב לכבד את החלטת המאמן. אין לי שום דבר נגדו וגם לו אין שום דבר נגדי.  שוחחנו לראשונה באוגוסט והשיחה הייתה טובה. מאז לא דיברנו, והיו ידיעות בעיתונות שאני לא יודע מניין הגיעו. הנייד שלי פתוח כל הזמן והמאמן יכול להתקשר אלי. חזרת מסי? תמיד ידעתי שהוא אוהב את הנבחרת. הוא סמל והוא חשוב לנבחרת".  


סקאלוני הגיב על כך שאגוארו לא ברשימה: "הוא חלוץ ברמה הכי גבוהה ואנחנו פשוט חושבים שלפעמים טוב לראות גם שחקנים אחרים ולא להיתקע עם אותם שחקנים כל הזמן".



אגוארו. נותר במפתיע מחוץ לסגל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי