וואקמה בראיון: "היו לי קשיים בעונה האחרונה בבאר שבע"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

התקופה בישראל ("שינו לי את התפקיד, אבל התוצרת שלי הייתה טובה"), רשמיו מטרבזונספור ("בעתיד אנחנו נהיה הרבה יותר טובים"), השחקן הטורקי ("בשום מקום לא ראיתי כזו איכות וכישרון"). הכוכב הניגרי בראיון

(גודל טקסט)

אחרי הצמד הנפלא ב-2:2 של טרבזונספור שהעניק לו מקום בנבחרת המחזור ה-24 בטורקיה, טוני וואקמה התראיין היום (שישי) והתייחס להתאקלמות בטורקיה, התקופה בישראל ורשמיו מחבריו החדשים לקבוצה.

התקופה בישראל: "עברתי מהפועל רעננה להפועל באר שבע – קבוצה שלא זכתה באליפות במשך 41 שנה. בשלוש שנים ששיחקתי שם הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות, פעמיים בסופר קאפ, גביע הטוטו ורשמנו הצלחה גם בזירה האירופית".

הקשיים בעונה שעברה בבאר שבע: "בעונה האחרונה, למרות שהיו לי לא מעט קשיים מכל מיני סיבות, הצלחתי בכל זאת לספק את המספרים הרגילים שלי. התחלתי את הקריירה שלי בכלל כחלוץ, ברומניה שיחקתי מספר 10, בישראל הוצבתי בעיקר בכנף שמאל ואני יכול לומר שהתוצרת שלי הייתה טובה מאוד בעמדה הזו".


טוני וואקמה ׁׁ(Gettyimages)

מצבה של טרבזונספור: "אנחנו קבוצה די טובה כרגע עם הרבה צעירים ולא מעט כישרון. יש לנו שחקנים טובים בכל העמדות ואני חושב שבעתיד אנחנו נהיה הרבה יותר טובים. באופן אישי, אני שחקן שעולה למגרש ומנסה לעשות את הכי טוב שהוא יכול. גולים? זה לא הדבר הכי חשוב. אני רוצה להבקיע רק בשביל לעזור לקבוצה שלי בצורה הכי טובה שאני יכול".

רשמיו מהכדורגלן הטורקי: "אני חושב שהשחקן הטורקי מאוד מאוד מוכשר. שיחקתי בקריירה שלי בהרבה קבוצות ועברת לא מעט, אבל שחקנים צעירים ואיכותיים כמו שיש פה עדיין לא יצא לי לראות".

אחרי 24 משחקים, טרבזונספור ניצבת במקום הרביעי בליגה הטורקית כאשר במאזנה 37 נקודות והמטרה שנותרה לה עד סיום העונה היא לא לאבד את הכרטיס לליגה האירופית. מאזנו של אקס הפועל באר שבע עומד על שישה שערים וארבעה בישולים ב-17 הופעות.


(אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי