וידאר קיארטנסון הושאל להאמרבי: "מאמין שאבקיע הרבה"

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | אודי ציטיאט

אחרי חצי עונה לא מוצלחת ברוסטוב, אקס מכבי תל אביב שב לליגת השבדית: "אני יכול לכבוש בכמה דרכים שונות, אך הכוח שלי הוא בתוך הרחבה"

(גודל טקסט)
אחרי חצי עונה לא מוצלחת בה לא הצליח להשתלב ברוסטוב הרוסית, וידאר קיארטנסון הושאל הערב (שני) להאמרבי שתפתח ביום בעוד כשבועיים את הליגה השבדית במשחק חוץ נגד אלפסבורג.


קיארטנסון, ששותף העונה במשחקי מכבי תל אביב בליגה האירופית, שיחק במדי שתי קבוצות שונות במסגרת רשמית מה שאומר שהוא לא היה יכול לעבור לליגה שאינה הפוכה, כמו סין, ארצות הברית, שבדיה, נורבגיה וכו'.


"אני יכול לבוא לידי ביטוי בעיקר בתוך הרחבה", סיפר קיארטנסון לאחר החתימה. "אני מודע לזה שהולכים לשפוט אותי לפי כמות השערים שאבקיע, אבל אני מאמין בעצמי ויודע שאני יכול למצוא את הרשת בהרבה דרכים שונות".


האיסלנדי, שנמכר לקבוצה הרוסית ממכבי תל אביב תמורת 2.5 מיליון יורו בקיץ האחרון, פתח העונה במדי רוסטוב במשחק ליגה אחד בלבד ועלה מהספסל שבע פעמים. סך הכל הוא רשם 187 דקות במהלכן לא מצא את הרשת. בגביע, לעומת זאת, החלוץ האיסלנדי פתח בהרכב שלוש פעמיים ומצא את הרשת פעמיים.


קיארטנסון כזכור הצטרף למכבי תל אביב ממאלמו השבדית בקיץ 2016 תמורת 3.5 מיליון יורו, מה שהפך אותו לשחקן הרכש היקר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי. את עונתו הראשונה האיסלנדי סיים כמלך שערי ליגת העל עם 19 כיבושים, אך הצהובים לא הצליחו לזכות באף תואר. בעונה שלאחר מכן כבש 13 שערי ליגה והבקיע את שער הניצחון בגמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע וזכה בתואר היחיד שלו בישראל. 

 
 

Vidar Örn Kjartansson till @Hammarbyfotboll på lån: "Vi kommer ha stor nytta av honom under våren" https://t.co/hkqHUFeCxf#Allsvenskan
Foto: https://t.co/aGE6nYwx3spic.twitter.com/BUmXtBeYLN

— Allsvenskan (@AllsvenskanSE) March 18, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי