רוטנשטיינר בטור אישי באוסטריה: "יש לישראל סיכוי להעפיל ליורו"

ווילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | עדי אבישי

המנהל הטכני של הנבחרות זכה לבמה ב"נאכרטיכטן" וסיפר על ההכנות לקראת פתיחת המוקדמות, האשים את חג פורים בקצב מכירת הכרטיסים האיטי למשחק מול סלובניה והתייחס לשינויים וליחס לו זוכים דאבור וזהבי

(גודל טקסט)
ווילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של נבחרות ישראל, כתב טור לעיתון "נאכריכטן" האוסטרי לקראת המשחק בין שתי הנבחרות לקראת ביום ראשון במסגרת מוקדמות יורו 2020, ובו, אולי במפתיע, התייחס גם לבעיות של ישראל ולהכנותיה להתמודדות.


תחילה כתב רוטנשטיינר על החשיבות לפתוח את הקמפיין מחר מול סלובניה עם ניצחון: "זה משחק חשוב יותר מאשר המשחק נגד אוסטריה. מכירת הכרטיסים המוקדמת מאכזבת, כי יש לישראל קרנבל (הכוונה לחג פורים, י.ז). עבורי אוסטריה מועמדת לסיים במקום הראשון בבית, אפילו פייבוריטית יותר מפולין. ישראל היא סוג של אואטסיידר בבית הזה, אבל יש לה סיכוי. מחר אנחנו מתחילים מול סלובניה וצירפתי את מרקוס רוגן לצוות האימון. גם מסיבת העיתונאים ביום שני הייתה מאוד חיובית".


עוד על הבאת השחיין מרקוס רוגן: "הוא שם מוכר מאוד בקרב אנשי הספורט בישראל, כי הוא היה אלוף אולימפי. העובדה שהוא נשוי לאמריקאית יהודיה עשתה את האמון בו חזק יותר. אין הרבה פסיכולוגים של ספורט שגם זכו בהישגי ספורט ברמה הכי גבוהה. רוגן עשה ראיונות אחד על אחד עם כל השחקנים במטרה לשפר את הביטחון העצמי שלהם ולגרום לכך שיהיו מפוקסים לקראת האתגר שיש מולם – סלובניה. מאוד חשוב לי שהוא נכנס לתפקיד עם הרבה התלהבות ולא הייתי צריך לשכנע אותו הרבה זמן לקבל את התפקיד.




רוטנשטיינר. "ישראל היא סוג של אאוטסיידר" (אודי ציטיאט)


המשחק נגד אוסטריה ביום ראשון: "כרגע זה לא עניין גדול עבורנו. אנחנו מרוכזים במשחק נגד סלובניה. לא הסכמתי שמואנס דאבור יגיע למסיבת העיתונאים שלנו בגלל שהיו שואלים אותו יותר מדי שאלות על אוסטריה ועל זלצבורג. כרגע אנחנו לא יכולים להתעסק עם זה. אסור לתת לשום דבר להסב את תשומת הלב מהמשחק נגד סלובניה".


המאמצים להכין את הנבחרת בצורה אופטימלית: "חלק חשוב בפאזל הוא הניתוח האנליסטי מארה"ב. אנחנו יכולים לשלוט טוב יותר בנתונים כמו איך לטפל בערן זהבי, שהגיע בכלל מהליגה הסינית והוא אחד השחקנים החשובים שלנו בהתקפה לצד דאבור".


האכזבה ממכירת הכרטיסים נגד סלובניה:
"אני מאוכזב קצת מהמכירה האיטית. האשמה היא בחג פורים שנערך בישראל. הם חוגגים את הינצלותם של היהודים מהשלטון הפרסי בגלות. ביום הזה כולם מתחפשים והולכים לבתי הכנסת כדי להתפלל. אפשר לכנות את זה הקרנבל היהודי. יש הרבה חגיגות ברחובות".



שחקני הנבחרת. מרוכזים רק בסלובניה (דני מרון)


ניצחון על סלובניה
: "אם זה יקרה העם בישראל יהיה עוד יותר מאושר, אבל אז נצטרך להוריד את האופוריה לקראת אוסטריה. בכל אופן לדעתי למשחק נגד אוסטריה כל הכרטיסים יימכרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי