קן: "בלתי אפשרי לא ללמוד אם אתה מתאמן ליד רונאלדו"

מויזה קן
מויזה קן | AFP

חלוץ יובנטוס הפך לשני הכי צעיר שמבקיע עבור איטליה וגרף מחמאות בתקשורת: "מאמין שזו רק ההתחלה, עוד אשבור הרבה שיאים". רוברטו מנצ'יני: "פינלנד עלתה עם חמישה שחקני הגנה, לא היה לנו קל"

(גודל טקסט)
בכורה מוצלחת לרוברטו מנצ'יני במוקדמותייורו 2020, אחרי שהקאמבק בנבחרת איטליה הסתיים עם 0:2 ביתי על פינלנד. אבל עם כל הכבוד למנצ'יני, את ההצגה גנה לא אחר מאשר החלוץ הצעיר של יובנטוס, מויזה קן שבהופעתו השנייה במדי האזורי, בגיל 19 ו-23 ימים, כבש שער בכורה.


קן הפך לשחקן השני הכי צעיר שכבש במדי איטליה, אחרי ברונו ניקולה ב-1958 וג'יאני ריברה. ב"גאזטה" הוענקה לו הכותרת באנגלית: "!yes we kean". בכלל, בתקשורת האיטלקית הרעיפו שבחים על מנצ'יני , שהצעיר את הנבחרת במדיה שיחקו גם ניקולו בארלה בן ה-22 וניקולו זניולו בן ה-19 שנכנס כמחליף.  


קן אמר בסיום: "יש לי עוד הרבה שיאים לשבור ואני מאמין שאשבור אותם. אני תמיד מנסה להיות מוכן, להתאמן בקביעות ואני מאמין שזו רק ההתחלה עבורי. אני מרגיש מוטיבציה גדולה להמשיך לעבוד קשה. כשקיבלתי את הזימון הייתי כולי להוט, נרגש, נחוש להראות שאני יכול. צ'ירו אימובילה בישל לי מצוין וזו הרגשה סנסציונית, רגע גדול עבורי".


Buongiorno con la #primapagina della Gazzetta di oggi:
YES WE KEAN!
Gratis #Fuorigioco il nostro domenicale!https://t.co/QoAurgLF4Hpic.twitter.com/fQ7lIbtv1a

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 24 במרץ 2019


קן, שמשחק בדרך כלל כמספר 9, שיחק הפעם בכנף בצד שמאל במחצית הראשונה ובשנייה עבר לימין. "בכל מקום שהמאמן יציב אותי, שם אשחק", הבהיר. "ברור שהאימונים ביובנטוס תרמו לי מאוד, בייחוד כשאתה מתאמן לצידו של כריסטיאנו רונאלדו. זה בלתי אפשרי לא ללמוד משהו חדש כל יום".


מנצ'יני התייחס אף הוא לקן: "יש לו פוטנציאל ענק והכל תלוי בו. הדברים אמורים גם לגבי ניקולו זניולו. לא היה קל לשחק נגד פינלנד, שניסתה להרגיע אותנו בהתקפה ועלתה עם חמישה שחקני הגנה. עשינו כמה טעויות בתחילת המשחק, אבל במחצית שנייה היינו טובים ויצרנו הרבה הזדמנויות".


על העובדה שצ'ירו אימובילה לא כבש משחק עשירי בנבחרת, אבל בישל לקין: "לא היה קל לאימובילה, כי חמישה-שישה פינים היו לידו כל הזמן. אנחנו צריכים לחלק את הנטל של המשחק לשחקנים אחרים כדי ליצור מרווחים במשחק".



קן. האיטלקי השני הכי צעיר שהבקיע עבור האזורי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי