צפו: צמד של מוראטה סידר 0:2 לספרד. 0:6 לאיטליה על ליכטנשטיין

שחקני ספרד חוגגים
שחקני ספרד חוגגים | AFP

חלוץ אתלטיקו כבש פעמיים (31, 73) והבטיח לחבורתו ניצחון שני בקמפיין נגד מלטה. הסקוודרה אזורה חגגו על הנבחרת החלשה בבית לאחר שערים של סנסי, וראטי, קין, פאבולטי וצמד של קוואליארלה

(גודל טקסט)

המחזור השני של קמפיין מקודמות יורו 2020 ננעל הערב (שלישי) עם שמונה משחקים מרתקים ולא פחות מ-29 שערים. נבחרת ספרד אמנם לא הרשימה אבל השיגה 0:2 חלק בחוץ על נבחרת מלטה החלשה, איטליה לא ריחמה על ליכטנשטיין והביסה אותה 0:6. במשחק המוקדם של הערב פינלנד ניצחה 0:2 את ארמניה.

מלטה – ספרד 2:0
ספרד הציגה משחק מאכזב בחצי השעה הראשונה, אך הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-31 כאשר הבלם מריו הרמסו הארוך כדור ארוך לאלברו מוראטה שבעט לפינה השמאלית מזווית קשה. 17 דקות לסיום חסוס נבאס המחליף העביר כדור גובה מהאגף הימני, אליו הגיע אלברו מוראטה שנגח לרשת והשלים צמד על היריבה החלשה.

הרכב ספרד: קפה, סרג'יו רוברטו, סרחיו ראמוס, מריו הרמסו, גאיה, רודריגו, סרחיו קאנלס, סאול, מרקו אסנסיו, חואן ברנאט, אלברו מוראטה.


ראמוס חוגג עם אלברו מוראטה (AFP)


קפה פתח בהרכב על חשבונו של דויד דה חאה (Gettyimages) 

איטליה – ליכטנשטיין 0:6
לאחר 17 דקות לאונרדו ספינזולה הרים מהאגף השמאלי כדור מדויק למרכז הרחבה וקשר ססואולו סופנו סנסי נגח בחוזקה לכיוון השער וציין כיבוש ראשון במדי הסקוודרה אזורה. בדקה ה-32 מרקו וראטי חטף כדור ברחבת האורחת, בעט כדור חזק  והכפיל את היתרון הביתי.

כעבור שלוש דקות בלבד איטליה מצאה את השער השלישי כאשר קיבלה פנדל בעקבות יד ברחבה ופאביו קוואליארלה הוותיק דייק מהנקודה הלבנה עם בעיטה עוצמתית לפינה הימנית וכבש שער ראשון בנבחרת אחרי תשע שנים. בדקה ה-45 איטליה קיבלה פנדל נוסף לאחר נגיעת יד של דניאל קאופמן שהורחק בכרטיס אדום, פאביו קוואליארלה השלים צמד כאשר הפעם בעט לפינה השמאלית.

בדקה ה-70 לאונרדו ספינזולה הנהדר העביר כדור גובה לרחבה, כוכב הצמד פאביו קוואליארלה הוסיף בישול עם הראש למויס קין הצעיר שדחק מקרוב בנגיחה. 13 דקות לסיום, לאונרדו פאבולטי המחליף הצטרף חגיגה עם כיבוש קליל עם הראש וקבע את תוצאת הסיום.


פאביו קוואליארלה חוגג צמד (AFP)


מואיז קין עם מיקלה פולברינו (AFP)


הרכב איטליה: סלבטורה סיריגו, גיאנוצ'ה מנצ'יני, אלסיו רומניולי, לאונרדו בונוצ'י, לאונרדו ספינזולה, מרקו וראטי, ז'ורז'יניו, סטפנו סנסי, מתיאו פוליטנו, פאביו קוואליארלה, מואיז קין.

משחקים נוספים
שווייץ – דנמרק 3:3
אירלנד – גיאורגיה 0:1
רומניה – איי פארו 1:4 
נורבגיה – שבדיה 3:3
בוסניה – יוון 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי