וידאר קיארטנסון רשם שתי החמצות ענק: "איבדתי את הביטחון העצמי"

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | האתר הרשמי

אקס מכבי תל אביב עדיין לא מצא את הרשת במדי האמרבי, שאיבדה שתי נקודות ועדיין לא ניצחה העונה: "החטאתי כי לא שיחקתי הרבה לאחרונה, אני מאוכזב מעצמי, אבל אני בטוח ששער הבכורה שלי יגיע בקרוב"

(גודל טקסט)

וידאר קיארטנסון רשם 90 דקות במהלכן סיפק שתי החמצות גדולות במחזור האחרון בשבדיה בו קבוצתו האמרבי סיימה ב-1:1 מאכזב בבית נגד קלמאר ונותרה ונותרה ללא ניצחון לאחר שני משחקים.

אקס מכבי תל אביב, שהגיע לשבדיה בהשאלה מרוסטוב אחרי תקופה קשה ברוסיה, דיבר על התחושות לאחר אותן החמצות: "היינו צריכים להבקיע הרבה שערים, הייתי יכול לכבוש צמד, אני לא מרגיש טוב לגבי זה. הגעתי לשני מצבים ואין ספק שהייתי צריך להבקיע. כמובן שזה לא משמח אותי שהחמצתי ואני מאוד מאוכזב מעצמי, אך היינו הרבה יותר טובים מהיריבה והיינו ראויים לצאת מהמשחק עם שלוש נקודות. אם אתה לא שם את הכדור ברשת, ככה עובד הכדורגל, אתה נענש".

קיארטנסון הוסיף: "במצב הראשון, לא החלטתי אם לבעוט בימין או בשמאל. במצב השני, הכדור טס מעל המשקוף וזה משהו שלא היה צריך לקרות. אני מניח שיש קשר לעובדה שלא שיחקתי הרבה לאחרונה. איבדתי את הביטחון העצמי שהיה לי, אבל עכשיו הוא נבנה בהדרגה. אני ממש לא מרוצה מעצמי, כמו שכבר אמרתי, אבל אם נתעלם מההחמצות, אני חושב ששיחקת טוב והייתי במשחק. אני מגיע למצבים ואני בטוח ששער הבכורה שלי יגיע בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי