בטורקיה בטוחים: "טוני וואקמה שווה לפחות 10 מיליון יורו"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

אחרי שבישל את שער הניצחון ב-0:1 של טרבזונספור בחוץ נגד בורסאספור והמשיך את יכולתו הנהדרת, בתקשורת המקומית הרעיפו שבחים: "בלתי נתפס שהוא הגיע תמורת מיליון יורו בלבד". הניגרי החמיא ל"מסי הטורקי"

(גודל טקסט)
טוני וואקמה ממשיך להלהיב את טורקיה. אתמול (שישי) כוכב טרבזונספור בישל את שער הניצחון של קבוצתו ב-0:1 בחוץ נגד בורסאספור והעלה את מאזנו לשישה אסיסטים בנוסף לתשעה שערים במסגרת הליגה המקומית.


"הקוסם של טרבזונספור", צעקה הכותרת באחד האתרים הטורקים. "וואקמה נרכש בקיץ במיליון יורו, עכשיו הוא שווה לפחות עשרה מיליון יורו", חגגה התקשורת המקומית את החתמתו המוצלחת של הניגרי, שכזכור הגיע בקיץ מהפועל באר שבע.


וואקמה עצמו שמר על צניעות ובחר לפרגן לכובש השער עבדולקאדיר אומור. "שמח שבישלתי למסי הטורקי, הסיומת שלו הייתה מדהימה. השגנו ניצחון חוץ חשוב במגרש קשה ואני רוצה להודות לאוהדים שהגיעו לתמוך בנו", סיכם הניגרי.


Nwakaeme son dakikalarda top saklıyor#Trabzonsporpic.twitter.com/WFPfqUN7N1

— (@TSporVideo) April 13, 2019

6 – Anthony Nwakaeme(six goals and two assists) has been directly involved in a goal for Trabzonspor in his last 6 matches. No other Nigerian in Europe is/has gone on a longer streak. Baller. pic.twitter.com/4I8JQ8fQTw

— OptaSuperEagles (@OptaSuper) April 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי