מאמן ויסל קובה היפנית חואן לילו פוטר אחרי שבעה מחזורים

חואן לילו
חואן לילו | AFP

קבוצת הכוכבים בה משחקים אינייסטה, דייוויד וייה, לוקאס פודולסקי וסרג'י סאמפר לא מצליחה להמריא, ומדורגת רק במקום השביעי. לילו ושני עוזריו הספרדיים נשלחו הביתה, כדורגלן העבר היפני טאקיוקי יושידה יחליפו

(גודל טקסט)
ויסל קובה היפנית נפרדה ממאמנה הבאסקי חואן לילו, אחרי פתיחה רעה של העונה בה מדורגת הקבוצה רק במקום העשירי בתום שבעה מחזורים. כל זה למרות שבקבוצה משחקים שחקנים מפורסמים כמו אנדרס אינייסטה, דויד וייה, לוקאס פודולסקי וסרג'י סאמפר. במועדון טענו שהמאמן ביקש להשתחרר, אבל פיטורי שני עוזריו הספרדים מעלים ספקות בכך.


המאמן הספרדי לא החזיק מעמד, ויוחלף על ידי כדורגלן נבחרת יפן לשעבר טאקיוקי יושידה שהיה בצוות העוזרים שלו. לילו, שאימן לאחרונה את אלמרייה בספרד, פרסם הודעה בה נאמר: "היתה לי חוויה שלא אשכח בקבוצה. מודה לאוהדי קובה (עיר במערב יפן), השחקנים וההנהלה".


דויד וייה בן ה-37 לא איכזב עד כה, וכבש שלושה שערים בשישה משחקים בהם שער ניצחון ב-0:1 על סאגן טוסו, הקבוצה של פרננדו טורס. לוקאס פודולסקי כבש שני שערים בששת המשחקים. ב-Youtube היפנים עלתה סדרת רשת בה מלווים את וייה, כשהפרקים וסקים בהסתגלות שלו למדינה ולתרבות, כמו לדוגמה פרק על המאכלים המיוחדים במדינה.


Enjoying some Japanese food! #LivingDavidVilla

: @DsignatedPlayerhttps://t.co/GhCDa8IyZk

— David Villa (@Guaje7Villa) 15 באפריל 2019


הבעלים של הקבוצה הירושי מיקיטני, שהוא גם הבעלים של חברת המכירות האינטרנטית "אי קומרס", חתם על עיסקת ספונסר ענקית עם ברצלונה והחליט להחתים שחקנים ידועי שם כדי להפוך את הקבוצה למספר אחת באסיה, אבל בינתיים זה לא ממש עובד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי