אנז'י מחצ'קלה על סף פשיטת רגל: "הקבוצה גוססת"

סמואל אטו לוסינה טראורה
סמואל אטו לוסינה טראורה | Gettyimages

הקבוצה שהחתימה את סמואל אטו ורוברטו קרלוס בתחילת העשור, עלולה להתפרק בעקבות פרשיית של העלמת מס של בעלי הקבוצה. "זה מוקדם מידי לומר אם המועדון ישחק באופן מקצועי בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

בשנת 2011 אנז'י מחצ'קלה נכנסה לתודעה של העולם כולו לאחר החתמתו של רוברטו קרלוס לקבוצה תמורת חוזה אסטרונומי של 10 מיליון יורו. לאחר מכן החתים המועדון הרוסי את סמואל אטו, יורו ז'ירקוב, כריסטופר סמבה, וויליאן ולסאנה דיירה, וכל זה תמורת מאות מיליוני יורו.

אך כמו פרוייקטים רבים בברית המועצות, גם אצל אנז'י מחצ'קלה חלה נסיגה גדולה מבחינה כלכלית היום (שלישי) פורסם כי הקבוצה בדרך לפשיטת רגל. "המועדון סובל, הקבוצה חלשה והיא גוססת", אמר מאמן הקבוצה מגומד אדייב. בהנהלת הקבוצה מסרו בתקשורת: "זה מוקדם מידי לומר אם המועדון ישחק באופן מקצועני בעונה הבאה".

הסיבה לכך היא שהמיליארדר הרוסי סולימאן קרימוב שמחזיק בקבוצה נחקר בצרפת בקשר להעלמת מס. הוא עשה זאת כדי להחתים את הכוכבים של הקבוצה בתחילית העשור ועל פי העיתונות הרוסית הקבוצה בחוב של 3.5 מיליון יורו. אנז'י כעת מחפשת נותן חסות חדש מכווין שהבעלים עלול לאבד את הרישיון המקצועי שלו. גם בזירה המקומית מצבה של הקבוצה בכי רע, כאשר היא מדורגת במקום הלפני האחרון בליגת הרוסית כשנותרו שישה מחוזרים לסיום העונה.


רוברטו קרלוס שיחק באנז'י ושימש כעוזר מאמן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי