תמשיכו לחלום. נשיא בנפיקה: "ז'ואאו פליקס לא יעזוב"

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | Gettyimages

בכל אירופה לוטשים עיניים לעבר היהלום הצעיר, אלא שנשיא המועדון אמר לאתר הרשמי: "נעשה הכל כדי להשאיר את כולם. אם נשמור על הזהות נוכל להיאבק על תואר אירופי". וגם: השיא של הפורטוגלי ששני רק לסאנצ'ו

(גודל טקסט)
נשיא בנפיקה, לואיס פיליפה ויירה, התראיין לאתר הרשמי של המועדון וניסה לשים קץ לשמועות הבלתי פוסקות על כך שז'ואאו פליקס, החלוץ הפורטוגלי בן ה-20 שמבוקש בכל אירופה – יעזוב את הקבוצה. רק אתמול פורסם שיובנטוס רוצה להיעזר בכריסטיאנו רונאלדו כדי לצרף את החלוץ ושהוא נמצא גם על הכוונת של אתלטיקו מדריד. עוד דווח שמנצ'סטר יונייטד שלחה נציגים לצפות בו 


פיליפה ויירה אמר: "בנפיקה תעשה הכל כדי שאף אחד מהצעירים המוכשרים לא יעזוב. אני יכול כמעט להבטיח לאוהדי בנפיקה שאף אחד לא יעזוב. אני אחד התומכים הגדולים בפרויקט הזה ואעשה הכל כדי לשמור על הסגל גם בעונה הבאה, אם אפשר".


הנשיא הסביר שאחת המטרות של בנפיקה, מוליכת הליגה הפורטוגלית, היא לזכות בתואר אירופי. ב-2013 ו-2014 הגיעה פעמיים ברציפות לגמר הליגה האירופית אך הפסידה. היא זכתה בגביע אירופה פעמיים – ב-1961 ו-1962, והפסידה בעוד חמישה גמרים. "אני משוכנע שבנפיקה יכולה לשאוף לזכות בתואר אירופי אם תשמור על הזהות שלה. בכל שנה אנחנו מגבשים את הפרויקט שלנו. ארבעה צעירים שהגיעו מקבוצת הנוער שלנו שיחקו בניצחון האחרון (0:6 על מארטימו). בעתיד נגיע גם לחמישה, שישה או שבעה".




רק נזכיר שהקבוצה הודחה ברבע גמר הליגה האירופית על ידי איינטרכט פרנקפורט הגרמנית. במשחק הראשון שנערך באצטדיון האור, פליקס הציג יכולת מדהימה והבקיע שלושער, כנראה במשחקו הגדול בקריירה. לחלוץ יש כבר 20 שערים העונה, יותר מכל אחד אחר שמתחת לגיל 20, להוציא את ג'יידון סאנצ'ו מבורוסיה דורטמונד. פליקס מחזיק בחוזה בבנפיקה עד 2023 עם סעיף שחרור של 120 מיליון יורו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי