טרגדיה בטורקיה: סוראל נהרג בהתהפכות אוטובוס אחרי משחק

יוזף סוראל
יוזף סוראל | Gettyimages

חלוץ נבחרת צ'כיה ואלניאספור הלך לעולמו בגיל 28 בתאונה קשה, לאחר שהנהג נרדם על ההגה בתום משחק חוץ נגד קייסריספור בו לא שותף. בנוסף ישנם שבעה פצועים, טרם פורסמה זהותם

(גודל טקסט)
אסון בכדורגל הטורקי. לאחר משחק החוץ של אלניאספור אמש (ראשון), התהפך אוטובוס הקבוצה והבוקר הודיע המועדון בצער על מותו של יוזף סוראל בן ה-28, חלוץ הקבוצה ונבחרת צ'כיה שישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 נגד קייסריספור.


לפי פרסומים בתקשורת הטורקית, נהג האוטובוס של אלניאספור נרדם על ההגה וגרם לטרגדיה הקשה, כשבשלב זה עוד ישנם שבעה פצועים שלא פורסמה זהותם או חומרת פציעותיהם. בין שחקני הקבוצה ניתן למצוא את פיפיס סיסה וסטיבן קולקר, אך כאמור לא בהכרח שהם נמנים על שבעת הפצועים.


סוראל, שהגיע לטורקיה בחודש ינואר מספרטה פראג, במדיה שימש גם כקפטן, התקשה להשתלב, כבש רק פעם אחת ב-9 הופעות בטורקיה, רובן כמחליף, ובנבחרת הוא רשם 20 הופעות וכבש שמונה שערים. בעבר הוא אף הוזכר כמועמד לליגת העל, כששמו נקשר עם מעבר להפועל באר שבע. 


We are terribly sorry that Josef Šural Czech player of Alanyaspor passed away due to a traffic accident. We offer condolences to his family, his club and the supporters. pic.twitter.com/oUUVHeMDbj

— Football Turks (@FootballTurks) April 29, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי