קיארטנסון: "שיחקתי בלא מעט משחקי דרבי, אף אחד לא דומה לזה"

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | האתר הרשמי

אקס מכבי תל אביב כבש את שער הניצחון ב-1:2 של המארבי על המוליכה והיריבה העירונית יורגון: "האווירה הייתה מטורפת"

(גודל טקסט)
אחרי חצי עונה לא פשוטה ברוסטוב הרוסית, החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון החל לשוב לכושר המשחק שאפיין אותו בעונתו הראשונה במכבי תל אביב, אז כזכור הוא סיים כמלך השערים של ליגת העל עם 19 גולים ב-33 משחקים.


אתמול (ראשון) קיארטנסון כבש את שער הניצחון של המארבי ב-1:2 בדרבי של שטוקהולם מול המוליכה יורגון, שרשמה הפסד ראשון העונה. האיסלנדי מצא את הרשת מחזור שלישי ברציפות וקבוצתו מדורגת במקום השביעי בטבלת הליגה השבדית כשהיא במרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה.


"אני חושב שהיינו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל זו הרגשה נפלאה להשיג שלוש נקודות בדרבי", סיפר האיסלנדי. "אחרי התבוסה שספגנו בשבוע שעבר נגד מאלמו, היה חשוב לשמח את האוהדים שלנו. הקבוצה שלנו רוצה לשחק כדורגל חיובי בכל מצב, אך בדרבי מה שקובע זאת רוח הלחימה. אני חושב שהגענו ליותר מצבים, שלטנו במשחק והגיע לנו לנצח".


קיארטנסון התייחס לאווירה החמה: "הייתי שותף ללא מעט משחקי דרבי בחיים שלי, אבל אף אחד מהם לא דומה לזה – האווירה הייתה מטורפת". על כושרו אמר האיסלנדי: "אני שמח שהכדורים החלו להיכנס, זה כיף להבקיע במשחק כזה חשוב, אבל אני חושב שהייתי יכול וצריך לכבוש עוד שער אחד לפחות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי