אחרי התקף הלב של קסיאס, אשתו נאבקת במחלת הסרטן

שרה קרבונרו
שרה קרבונרו | Gettyimages

פחות מחודש לאחר שהשוער התמוטט באימון פורטו ומסתמן שייאלץ לפרוש, קרבונרו חשפה: "הפחד הגיע שוב, הפעם אליי". שדרת הטלוויזיה נותחה וסיפרה כי לשמחתה הגידול אותר בשלב מוקדם

(גודל טקסט)
חודש לא קל עובר על אחד הזוגות המפורסמים בעולם הכדורגל: שוערה של פורטו, איקר קסיאס, ואשתו שרה קרבונרו, כתבת הטלויזיה. רק בתחילת החודש חטף השוער התקף לב במהלך אימון פורטו וגוברים הדיווחים שייאלץ לפרוש ממשחק, והיום (שלישי), סיפרה קרבונרו שעברה ניתוח להסרת גידול ממאיר בשחלות, אך היא עדיין בעיצומו של מאבק במחלה הארורה. בשבוע שעבר עברה קרבונרו את הניתוח במרפאה במדריד.


קרבונרו בת ה-35 שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות: "כשעוד לא התאוששנו מהפחד, החיים הפתיעו אותנו שוב. הפעם זה נגע בי. אני עדיין מתקשה להסביר במילים. הרופאים גילו שיש לי גידול ממאיר של השחלה ועברתי ניתוח. הכל הלך טוב מאוד, למזלי תפסנו את זה בזמן, אך יש לי עוד כמה חודשים של מאבק. אני ממשיכה לקבל טיפול ובטוחה שהכל יהיה טוב. אני סומכת על התמיכה של המשפחה והחברים שלי יחד עם הצוות הרפואי ורוצה להודות לכל מי שתמך בי והתעניין בשלומי ברגעים הקשים".


רק אתמול חגגו השניים את יום הולדתו ה-38 של השוער יחד עם שני ילדיהם. כעת אפשר להבין למה התכוון קסיאס כשכתב: "הפעם לא היה יום הולדת גדול במיוחד". סרטן השחלות הוא החמישי הכי מאובחן בספרד ובשנה יש בממוצע כ-3000 מקרים של גידולים מסוגו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuando aún no nos habíamos recuperado de un susto, la vida nos ha vuelto a sorprender. Esta vez me ha tocado a mí, esa dichosa palabra de 6 letras que todavía me cuesta escribir. Hace unos días en una revisión, los médicos me vieron un tumor maligno de ovario y ya he sido operada. Todo ha salido muy bien, afortunadamente lo hemos pillado muy a tiempo pero todavía me quedan unos meses de lucha mientras sigo el tratamiento correspondiente. Estoy tranquila y con la confianza de que todo va a salir bien. Sé que el camino será duro pero también que tendrá un final feliz. Cuento con el apoyo de mi familia y amigos y con un gran equipo médico. Aprovecho para pedir desde aquí a mis compañeros periodistas el respeto y la comprensión con los que siempre me habéis tratado, especialmente en estos momentos tan difíciles y delicados para mí y mi familia.

A post shared by Sara Carbonero (@saracarbonero) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי