לפני ליאיץ' וטישיירה: טוני וואקמה מוביל רשימה מפוארת

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

כוכב טרבזונספור נבחר על ידי גול.קום.טורקיה לרכש המוצלח ביותר שהגיע לליגה בעונת 2018/19. "נרכש רק במיליון יורו והפגין יעילות התקפית מרשימה שבאה לידי ביטוי במספרים", נכתב

(גודל טקסט)

עוד הישג מרשים ביותר לטוני וואקמה, הכוכב הניגרי של טרבזונספור, שנבחר היום (שני) לרכש המוצלח ביותר שהגיע לליגה הטורקית בעונת 2018/19 על ידי האתר גול.קום.טורקיה שדירג את 15 העסקאות המוצלחות ביותר.


"וואקמה, שנקנה רק במיליון יורו בקיץ מהפועל באר שבע, הוא הרכש המוצלח ביותר שהגיע לליגה העונה. טוני הפגין יכולת התקפית מרשימה ויעילות שבאה לידי ביטוי במספרים", נכתב על הניגרי שהבקיע עשרה שערים, הוסיף עשרה בישולים וסחף את טרבזונספור למקום הרביעי בטבלה.


למקום השני הגיע המגן הברזילאי מרקוס טיישיירה שרשם 15 הופעות בשורות האלופה גלאטסראיי, שרכשה אותו בחודש ינואר מצ'אבס הפורטוגלית תמורת ארבעה מיליון יורו.


במקום השלישי אפשר למצוא את אדם ליאיץ', שהגיע בקיץ בהשאלה מטורינו ותרם תשעה שערים ו-11 בישולים ב-27 משחקי ליגה מדי בשקיאטש שהחליטה לממש את האופציה ורכשה אותו לאחרונה תמורת 6.5 מיליון יורו.


לרשימה נכנסו גם שמות כמו החלוץ בוראק יילמאז' שהבקיע 11 שערים ב-15 הופעות במדי בשיקטאש שרכשה אותו מטרבזונספור ב-1.5 מיליון יורו והנרי אונייקורו הניגרי בן ה-21 שהבקיע 14 שערים ב-31 הופעות במדי גלאטסראיי והגיע בהשאלה מאברטון.




 מוביל את הרשימה. טוני וואקמה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי