מיגל לאיון ריגש: "החלמתי מסרטן, רוצה ליהנות יותר מתמיד"

מיגל לאיון
מיגל לאיון | Azael Rodriguez/Getty Images

מגן נבחרת מקסיקו חשב שהוא סבול מזיהום בכליות, אלא שלאחר בדיקות התברר שמדובר בסרטן ממאיר. שחקנה של מוטריי סיפר: "היום אני שמח, יש לי יותר מוטיבציה מתמיד". וגם: רשימת הנעדרים הגדולה מגביע הזהב

(גודל טקסט)
בשבוע שעבר פורסם בתקשורת במקסיקו שמיגל לאיון לא יכלל בסגל הנבחרת לגביע הזהב, בשל 'זיהום בכליות' ממנו הוא סובל, ושהשחקן צריך לעבור ניתוח.  אך היום (ראשון) חשף השחקן בעזרת סרטון ברשתות החברתיות שלו, שבמהלך הבדיקות שעבר, הרופאים מצאו לו 'הפתעה קטנה' באיזור הזיהום.


המגן המקסיקני, שמשחק היום במונטריי, פרסם סרטון ברשתות החבריות בו חשף שהרופאים הבחינו תחילה כי יש לו ציסטה, אבל אז הטלפון צלצל והוא נדרש להתייצב לבדיקות נוספות. "היה ספק אם מדובר בציסטה או לא, ובסוף התבשרתי שמדובר בגידול", אמר לאיון בסרטון המדובר והוסיף: "כאשר הם הזכירו את המילה גידול וזה יכול להיות סרטן, אתה לא רואה את זה באותו אופן. זה היה גידול ממאיר, דיברנו על סרטן".


מגנה לשעבר של פורטו, ששיחק בשנים האחרונות גם בסביליה ו-ויאריאל סיפר על ההרגשה לאחר הגילוי, ותיאר את זה כאירוע ש'הרעיד' אותו ואשתו, ושינה לו את כל ההשקפה שלו על החיים. ביום שישי האחרון עבר את הבדיקה הסופית, אחרי הניתוח להסרת הגידול שעבר, כדי לוודא שהאיום הסור לגמרי מגופו. "בסופו של דבר, הגידול הוסר לחלוטין ממני. אני יכול לומר כי היה לי סרטן ונרפאתי ממנו. היום אני שמח, יש לי יותר מוטיבציה מתמיד, ואני רוצה ליהנות מהחיים יותר מתמיד כיום".




לצד החדשות הנהדרות מלאיון, אם נחזור לכדורגל, הנבחרת המקסיקנית מגיעה לטורניר גביע הזהב כשהיא סובלת מהרבה חיסורים, לרוב מסיבות שאינן מקצועיות. המאמן טאטה מרטינו שאימן בעבר בברצלונה, זימן מספר כוכבים שכיכבו במדים הלאומיים במונדיאל בקיץ הקודם, אך חאבייר הרננדז, מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים , קרלוס ולה, הקטור הררה וחסוס קורונה סירבו להגיע. כוכב נוסף שיצפה במשחקים מביתו בהולנד הוא הירבינג לוזאנו, שסובל מפציעה בברך ימין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי