אליפות אפריקה: קמרון בדרך לשמינית אחרי 0:0 מול גאנה

שחקני נבחרת קמרון
שחקני נבחרת קמרון | OZAN KOSE/AFP/Getty Images

ג'ורג' מאנדז'ק הקפטן עלה עם חבריו לפסגת הבית וסיבך את הכוכבים השחורים שרשמו עד כה שתי תוצאות תיקו. מאוריטניה ואנגולה נפרדו גם הן ב-0:0 שלא סייע להן

(גודל טקסט)
המחזור השני של שלב הבתים באליפות אפריקה הנערכת במצרים, מגיע לסיומו הערב (שבת) עם שלושה משחקים. בראשון שבהם, חגגה מאוריטניה נקודה היסטורית בטורניר לאחר 0:0 עם אנגולה במסגרת בית ה'. בבית ו' נרשם 0:0 נוסף במשחק בין האלופה קמרון שעלתה לפסגת הבית לבין גאנה. במשחק המאוחר של הערב שוב חזרה על עצמה התוצאה 0:0, הפעם בין בנין וגינאה ביסאו . בנין במקום השני בשוויון נק' עם גאנה, בעוד גינאה ביסאו השיגה נקודה היסטורית אך היא עדיין אחרונה בבית ומחזור הסיום תפגוש את קמרון.


מאוריטניה – אנגולה 0:0
שתי הנבחרות עלו מאותו בית במוקדמות והן נפגשו גם באליפות עצמה. אנגולה הגיעה פייבוריטית לאחר ה-1:1 מול טוניסיה, הייתה מסוכנת מעט יותר אולם היריבה לא נפלה ממנה וחגגה נקודה היסטורית בהופעת הבכורה שלה בטורניר.


קמרון – גאנה 0:0
הכוכבים השחורים פגשו את קמרון ארבע פעמים באליפות אפריקה ולא הצליחו לנצח אותה. גם הערב הם הסתפקו בתיקו, שסיבך אותם בעיקר בגלל ה-2:2 מול בנין במחזור הפתיחה. ז'ורז' מאנדז'ק ממכבי חיפה שיחק 90 דקות כקפטן קמרון והוא עלה עם חבריו לפסגת הבית, בדרך לשמינית הגמר.


במשחק נוסף: בנין – גינאה ביסאו 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי