פרק ב' יוצא לדרך: צ'אבי העביר אימון בכורה באל סעד

צ'אבי
צ'אבי | Gettyimages

הקשר האגדי שפרש בקיץ מתחיל את צעדיו הראשונים כמאמן בקדם העונה, על אדמת ספרד, כמה סמלי: "אני נרגש מאוד לקראת השלב הבא, יודע שאני חייב לחזיר למועדון על האמון, לעבוד קשה ולהצליח"

(גודל טקסט)
עוד לפני שהודיע על פרישה בסיום העונה האחרונה, צ'אבי הרננדס ידע היטב מה הוא רוצה לעשות – להפוך למאמן. ולפני שיחזור לברצלונה, הוא רוצה לצבור ניסיון במדי הקבוצה בה תלה את הנעליים – אל סעד הקטארית, בשורותיה שיחק בארבע השנים האחרונות. היום (שלישי) החל הפרק השני בקריירה של צ'אבי כשהעביר אימון בכורה לקבוצתו, על אדמת ספרד, כמה סמלי, בעיר הקטלונית אולוט שבמחוז ג'ירונה.


האימון הקצר הוקדש ברובו לכושר גופני ובהמשך עברו השחקנים למשחקונים קצרים של שתי נגיעות בכדור, והתקשורת עוקבת בסקרנות אחר המתרחש. אל סעד תישאר בספרד עד ה-29 ביולי.


הקשר שזכה עם הקבוצה באליפות בעונה האחרונה, יקווה לשחזר את ההצלחה. צ'אבי אמר: "אני נרגש מאוד לקראת השלב הבא בחיים שלי, להתחיל רשמית כמאמן אל-סעד", והוסיף: "לאחר קריירה בלתי נשכחת כשחקן, אני מתחיל אתגר חדש עם מנטאליות חזקה וסבלנות ובידיעה מלאה שאני חייב להחזיר למועדון על האמון שקיבלתי. אני צריך לעבוד קשה ולעשות את מה שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי