צפו בתקציר: גרינווד שוב כבש, 0:1 למנצ'סטר יונייטד על אינטר

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Thananuwat Srirasant/Getty Images

הצעיר המבטיח עלה מהספסל וכבש בדקה ה-76 את השער היחיד במשחק, השדים האדומים עדיין מושלמים במשחקי ההכנה ופתחו מצוין את גביע האלופות. וולבס גברה בפנדלים על מנצ'סטר סיטי וזכתה בגביע אסיה של הפרמייר ליג

(גודל טקסט)
פתיחת העונה בליגות הגדולות מתקרבת בצעדי ענק, ורוב הקבוצות עוסקות בטורנירי ההכנה השונים לקראת המאבקים האמיתיים. שתי המנצ'סטריות שיחקו היום (שבת) בשני טורנירים שונים, כאשר יונייטד פגשה את אינטר בגביע האלופות וניצחה אותה 0:1 ואילו סיטי התמודדה נגד וולבס בגמר גביע אסיה של הפרמייר ליג במשחק שנגרר לפנדלים (לצפייה בתקציר לחצו כאן).


מנצ'סטר יונייטד – אינטר 0:1
אחרי ה-0:4 על לידס במשחק האימון מוקדם יותר השבוע, השדים האדומים פתחו את החלק הזה של ההכנות לעונה עם עוד ניצחון והפעם על מועדון ברמה שלהם. ההרכב היה מעט שונה מזה שהביס את קבוצת הצ'מפיונשיפ, אם כי צעיר לא פחות. מייסון גרינווד נותר על הספסל, ובמקומו על אנטוני מרסיאל ואקסל טואנזבה הקונגולזי.


אחרי מחצית ראשונה מאופסת סולשיאר רענן את השורות, ושלח למערכה את פיל ג'ונס, חואן מאטה וגם את גרינווד. בן ה-17 החזיר לו עם שער בדקה ה-76, כשהגיע ראשון לריבאונד מבעיטה חופשית. אחרי המשחק נגד לידס גרינווד זכה למחמאות מהמאמן, שנראה שממשיך לסמוך עליו ומצפה ממנו לגדולות בעונה הבאה. לפי היכולת בימים האחרונים, נראה שגם אנחנו יכולים לצפות לזה.


פוגבה. בינתיים הוא עם יונייטד, מה יקרה בהמשך הקיץ? (Thananuwat Srirasant/Getty Images)
פוגבה. בינתיים הוא עם יונייטד, מה יקרה בהמשך הקיץ? (Thananuwat Srirasant/Getty Images)


וולבס – מנצ'סטר סיטי 0:0 (2:3 בפנדלים)
בטורניר הידידותי באצטדיון הונגקו בשנחאי נפגשו שתיים מהקבוצות שנתנו את ההופעות הטובות ביותר בפרמייר ליג בעונה שעברה, כשסיטי כמובן זוכה באליפות ו-וולבס מסיימת ממש מתחת ששת הגדולות וזוכה בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. הזאבים הביסו בחצי הגמר את ניוקאסל בתוצאה 0:4, ואילו סיטי הגיעה לשם בזכות 1:4 על ווסטהאם.


בגמר עצמו, לעומת זאת, אף אחת לא הצליחה להבקיע במשך דקות ארוכות. אחרי 90 דקות מאופסות, הקבוצות הלכו לדו קרב פנדלים צמוד צמוד. קונור קואדי החמיץ את הבעיטה הראשונה, אבל גם אילקאי גונדואן לא הצליח להכריע את רוי פטריסיו. ראיין בנט היה הראשון לכבוש, ודויד סילבה החטיא, אבל אז מקס קילמן פספס ודנילו השווה את התוצאה. גם הרכש החדש של התכולים אלכסיס גארסיה כבש, אבל גם טיילור פרי ורובן וינאגרה. לוקאס נמצ'ה ניגש לבעוט את הפנדל המכריע ובעט ברשלנות היישר לידיים של פטריסיו, שהעניק את הגביע לוולבס.






נימבורג – פריז סן ז'רמן 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
עדיין ללא ניימאר, פריז סן ז'רמן ערכה משחק הכנה נגד נימבורג הגרמנית והתקשתה להביא את היכולת אותה הפגינה לאורך כל העונה. אולי זה היה בשל העובדה שההרכב היה ברובו צעיר וחסר ניסיון, אבל גם במצב הזה – לתומאס טוכל יש עוד הרבה על מה לעבוד. פבלו סראביה העלה את האלופה הצרפתית ליתרון בדקה ה-43 לאחר מחצית סבירה, שהפכה לבינונית מינוס לאחר ההפסקה. המאמן ניסה לנצל את היתרון על מנת לגוון בהרכב ולתת דקות צבירה לעוד ועוד צעירים, והדבר עלה לו בשער שוויון בדקה ה-71 מפנדל של אנריקו ולנטיני. בשבת הבאה מחכה לפ.ס.ז' משחק הכנה נוסף נגד אינטר החזקה, ובעוד פחות משבועיים היא תפתח רשמית את העונה בסופרקאפ הצרפתי נגד ראן. עד אז, מקווה טוכל, ניימאר יחזור והקבוצה תתחבר. ואולי הוא בכלל לא יחזור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי