רונאלדיניו הודיע על הגעתו ל'משחק השלום' וגרם לסערה

רונאלדיניו
רונאלדיניו | האתר הרשמי

הכוכב הברזילאי העלה סרטון ואישר כי ייקח חלק ממשחק הידידות בישראל, דבר שגרם לאלפי של מעריציו מכל העולם לבקש ממנו לא להגיע ל"פלשתין". ריבאלדו, רוברטו קרלוס, ג'וליו סזאר ובבטו יגיעו גם הם

(גודל טקסט)
לאחר שבתחילת השבוע הכריזו עיריית חיפה וחברת MTR7 באופן רשמי, על קיומו של "משחק השלום" בין כוכבי הענק של נבחרת ברזיל, לנבחרת כוכבי העבר של ישראל, שיתקיים ב-29 באוקטובר באצטדיון סמי עופר בחיפה.


סרטון שהעלה הלילה הכוכב הברזילאי לפייסבוק ולאינסטגרם, בו בישר ל-82 מיליון העוקבים כי הוא יגיע לישראל וישתתף במשחק הראווה שמטרתו לקדם את מסר השלום, מעורר סערה ואלפי תגובות של מעריציו מכל העולם, כשחלקן קוראות לרונאלדיניו שלא להגיע לישראל או ל"פלשתין", כשמנגד, ישנם מעריצים רבים, מכל העולם שהביעו תמיכה בכוכב ובישראל.


מאור רוזנשין, מנכ"ל חברת MTR7 התייחס לסערה הלילית: "אנחנו בקשר צמוד עם כל השחקנים הגדולים של נבחרת ברזיל כמו ריבאלדו, רוברטו קרלוס, ג'וליו סזאר, בבטו וכל יתר השחקנים מאוד מתרגשים מההגעה לישראל, וגם הם יעלו בהמשך סרטונים ויתראיינו בכל הרשתות בברזיל ובעולם בהקשר של המשחק הזה, כשהמסר הוא קודם כל מסר של שלום וידידות באיזור כולו. הם לקחו בחשבון שיהיו גם תגובות כאלו ואנחנו בטוחים שהמסר שלנו הוא זה שיגבר על כל רעשי הרקע"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shalom Game, 29/10/2019

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי