אנצ'לוטי והנרי ברשימת המועמדים לאימון קבוצתו של בקהאם

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | Gettyimages

קפטן נבחרת אנגליה לשעבר והבעלים של אינטר מיאמי, שתיכנס ל-MLS בעונה הבאה, סימן את השניים כמאמנים פוטנציאליים. גם מויס וגאטוסו נכללו ברשימה

(גודל טקסט)

דיוויד בקהאם מתכונן להגשים חלום ולנהל קבוצת כדורגל משלו. האנגלי ייכנס עם אינטר מיאמי ל-MLS כחלק מתכנית ההרחבה של הליגה החל מפברואר 2020 והיום (ראשון) פורסמה ב"מירור" הבריטי רשימת המועמדים שהוא גיבש יחד עם שותפיו למשרת מאמן הקבוצה. לפי הרשימה, בקהאם מתכוון להסתער על הליגה: קרלו אנצ'לוטי, תיירי הנרי, דיוויד מויס וג'נארו גאטוסו הם חלק מהשמות שהוזכרו כמועמדים פוטנציאליים לקבוצה מפלורידה.

אינטר מיאמי תשתלב בליגה הבכירה באמריקה אחרי שהתגברה על מספר מכשולים, בין השאר דחיית הבקשה להקמת אצטדיון חדש בעיר. המועדון של קפטן נבחרת אנגליה לשעבר ייאלץ להתחיל את דרכו בעיר השכנה פורט לודרדייל, באצטדיון משופץ בעל 18 אלף מושבים, שלפי הדיווחים המבנה שלו ממש התפורר כשבקהאם ביקר בו בחודש מרץ האחרון וכר הדשא בו היה מלא עשבים ושיחים. אבל זה לא מה שיעצור את ההכנות של הבריטי, שהמועדון שלו מכר כבר 8000 מנויים לעונה הבאה.

באשר למועמדים, מויס, אקס מנצ'סטר יונייטד, מובטל כרגע ומבקר לעתים תכופות בדרום פלורידה, שכן הוא מחזיק בבעלותו בית במרחק שעתיים נסיעה ממיאמי. עם אנצ'לוטי בקהאם מתחזק חברות קרובה, לאחר ששיחק תחתיו במילאן ופריז סן ז'רמן. העניין הוא שכרגע האיטלקי מדריך את נאפולי. גאטוסו חלק עם האנגלי את חדר ההלבשה במילאן וגם הוא מובטל כרגע, אחרי שהתפטר בסיום העונה האחרונה ממשרת האימון של הרוסונרי. והנרי, שעשה את צעדיו האחרונים כמאמן ראשי על הספסל של מונאקו בעונה הקודמת, מכיר את ה-MLS לעומק אחרי ששיחק בה במדי ניו יורק רד בולס.

בקהאם מקווה להודיע בקרוב על מי שיקבל את האחריות הגדולה להיות המאמן הראשון של אינטר מיאמי, אבל אפשר להגיד שחובבי הכדורגל באמריקה יכולים להתחיל לפנטז.

מכיר את ה-MLS מקרוב. תיירי הנרי (AFP)
מכיר את ה-MLS מקרוב. תיירי הנרי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי