טורס פרש: "לעולם אל תפסיקו לרדוף אחרי החלומות שלכם"

פרננדו טורס
פרננדו טורס | Arroyo Moreno/Getty Images

החלוץ הספרדי ערך משחק אחרון בקריירה ונפרד במכתב מרגש: "תודה לכדורגל על שעשה אותי כה שמח. מתקשה להאמין לכל מה שקרה בקריירה שלי". ראמוס: "הילד שזה בהכל". קסיאס: "תודה לך פרננדו הגדול"

(גודל טקסט)
עולם הכדורגל נפרד היום (שישי) רשמית מאחד החלוצים הגדולים שידע. פרננדו טורס, אלוף עולם עם הספרד ופעמיים אלוף אירופה בעברו, ערך משחק אחרון בקריירה המפוארת שלו, שהסתיימה בהפסד מוחץ של סאגן טוסו, קבוצתו היפנית, במשחק שנגמר ב-6:1 לטובת ויסל קובה של אנדרס אינייסטה ודויד וייה.


עוד בטרם שריקת הפתיחה, טורס הקריא מכתב מרגש לאוהדי הקבוצה, אשר הונח על כל מושב באצטדיון. "קשה לי להאמין לכל מה שקרה בקריירה שלי" פתח הכוכב את דבריו והמשיך: "אני רוצה להודות לכדורגל, על שעשה אותי כה שמח".


"תודה לכל קבוצה ששיחקתי בה וכל אוהד שעודד אותי. תודה גם לכל האוהדים מהקבוצות היריבות, עשיתם אותי הרבה יותר טוב" שיתף אקס אתלטיקו מדריד, ליברפול וצ'לסי. "אני מקווה שגרמתי לכם ליהנות מהמשחק, ושנתתי לכם השראה. לעלום אל תפסיקו לרדוף אחרי החלומות שלכם".




טורס היה חלק בלתי נפרד מדור הזהב של נבחרת ספרד. סרחיו ראמוס כתב לאחר המשחק ביפן: "שותף, יריב, חבר, אגדה. הילד מפואנלברדה שזה בהכל, כשהוא תמיד נשאר אותו 'הילד'". איקר קסיאס כתב: "תודה על כל מה שנתת לנו, ועל האפשרות ליהנות משחקן כמוך, פרננדו הגדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי