דיווח: ג'ון אוגו יחתום לשלוש שנים בקבוצה מהליגה ההודית

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

אקס הפועל באר שבע, שכיוון לכל אורך הקיץ לקבוצה באירופה, צפוי להתפשר ולחתום בגוקולם מה-I-LEAGUE, שסיימה את העונה שעברה בארצה במקום ה-9 מתוך 11

(גודל טקסט)

ג'ון אוגו במשך חודשים ארוכים מחפש קבוצה לעונת 2019/20. הוא ידע מזה תקופה ארוכה שבהפועל באר שבע הוא לא ימשיך לאחר חמש שנים, בראיונות רבים הוא סיפר על מטרתו להישאר באירופה וגם השתייכותו לסגל נבחרת ניגריה שסיימה את אליפות אפריקה הקיץ במקום השלישי לא סייעה לו ולאחרונה הוא הוזכר כמועמד למספר קבוצות, כשבין השאר הוא גם הוצע להפועל תל אביב שטענה כי דרישות השכר שלו גבוהות מדי בשבילה.

היום (שישי) נראה שאוגו מצא את התחנה הבאה שלו, כי על פי פרסומים בהודו הוא סיכם את תנאיו בקבוצת גוקולם קרלה בחוזה לשלוש שנים. לפי הפרסומים, הקשר צריך להגיע להודו ולעבור את הבדיקות הרפואיות, לאחריהן יחתום בקבוצה אם הכל יעבור כשורה.

גוקולם שייכת ל-I-LEAGUE, שהיא למעשה אחת משתי ליגות בכירות שקיימות בהודו – בנוסף ל-I-LEAGUE, יש גם את ה"סופר ליג" היותר מוכרת שהוקמה ב-2013 ושם נמצאים גם הכוכבים הגדולים שמגיעים מעת לעת. ב"סופר ליג", בניגוד לליגה אליה צפוי להגיע אוגו, אין עולות ויורדות, אולם מה-I-LEAGUE אפשר להגיע בין השאר לליגת האלופות של אסיה. את העונה שעברה סיימה גוקולם במקום התשיעי מתוך 11 ועונת 2019/20 בהודו תיפתח בעוד כחודשיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי