רונאלדו יתעצבן? דירוג השחקנים של פיפ"א 2020 נחשף

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

לראשונה משנת 2016: הפרעוש עבר את הפורטוגלי בציון ע"פ משחק הוידאו הפופולרי. ניימאר במקום השלישי, סלאח מתחת לדה בריינה ואיפה קיליאן אמבפה?

(גודל טקסט)

משחק הווידאו הפופולרי פיפ"א 20 ייצא לחנויות ברחבי העולם ב-27 לספטמבר. היום (שני), חברת EA SPORTS (היצרנית של המשחק) חשפה את הציון של עשרת השחקנים המובילים ולראשונה משנת 2016, ליונל מסי הקדים את כריסטיאנו רונאלדו ונבחר לשחקן עם הציון הגבוה ביותר במשחק (94).

במקום השני הגיע כמובן הפנומן הפורטוגלי עם ציון 93 וניימאר סגר את השלישייה עם 92. אחריהם דורגו יאן אובלק, קווין דה בריינה שנבחר לשחקן הפרמיירליג הטוב במשחק ואדן הזאר עם ציון 91. בחלק התחתון של העשירייה נמצאים לוקה מודריץ', מוחמד סלאח, וירג'יל ואן דייק (הבלם עם הציון הגבוה ביותר) ומארק אנדרה טר-שטגן שקיבלו ציון 90.


מי שנשארו באופן מפתיע מחוץ לעשירייה הם אנטואן גריזמן וקיליאן אמבפה. חלוץ פאריז סן ז'רמן במקום ה-11 ואליסון בקר שזכה באליפות אירופה ובקופה אמריקה במקום ה-19. הרכש החדש של ברצלונה סוגר את העשירייה השנייה כשכולם עם ציון זהה (89).



כוכבי מנצ'סטר סיטי וליברפול, ראחים סטרלינג וסאדיו מאנה במקומות ה-24 וה-28 בהתאמה. פול פוגבה פותח את העשרייה הרביעית ופאולו דיבאלה שחווה עונה פחות מוצלחת נמצא במקום ה-38. כל הארבעה קיבלו ציון 88.




קארים בנזמה שמר על מקומו ברשימה המכובדת כשדורג במקום ה-41 ומי שסוגר את 50 השחקנים הטובים ביותר במשחק הוא חלוץ נאפולי דרייס מרטנס, שניהם עם דרג 87. בלם טוטנהאם יאן ורטונגן, שהוביל אותה לגמר ליגת האלופות נמצא במקום ה-54 עם ציון זהה. 

הפתעה גדולה נרשמה עם דירוגו של רוברטו פירמינו שלדעת רבים נחשב לשחקן הטוב ביותר באלופת אירופה. הוא רשם עונה מצוינת תחת יורגן קלופ וקיבל ציון 86 (זהה לדני פארחו מוולנסיה באופן תמוה) וממוקם רק במקום ה-62. מרקיניוס וקוטיניו הברזילאים קיבלו גם הם את אותו ציון. 


הרכש החדש של יובנטוס מתייס דה ליכט במקום ה-81, כשאורחים נוספים מהסרייה A, רומלו לוקאקו ואלחנדרו לופס מאטאלנטה נמצאים בעשירייה התשיעית עם ציון דומה (85). חאכים זייך, הקיצוני האדיר של אייאקס, נכנס למאה הראשונים עם ציון 85, כשאת הרשימה סוגר חלוצה השבדי של לוס אנג'לס גלאקסי זלאטן איברהימוביץ'. שם מפתיע שנותר מחוץ למאייה הראשונה הוא גארת' בייל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי