ויניסיוס: "אלך לישון עם החולצה הזו, ניימאר היה האליל שלי"

ויניסיוס ג'וניור, ניימאר
ויניסיוס ג'וניור, ניימאר | Djansezian/Getty Images

קשר ריאל מדריד ערך את הופעת הבכורה בברזיל ואמר: "הגשמתי חלום ילדות, נזכרתי בכל מה שהמשפחה הקריבה עבורי". קאסמירו החמיא: "מה שהוא עשה בקבוצה בגיל 19 היה לא נורמלי, צריך לשאוף לזכות בכדור הזהב"

(גודל טקסט)
נבחרת ברזיל כבר שכחה איך זה מרגיש. הנבחרת של צ'יצ'י הפסידה הלילה 1:0 לפרו במשחק ידידות, אותה היריבה נגדה רק לפני חודשיים חגגה זכייה בקופה אמריקה. זה היה ההפסד הראשון שלה מזה 17 משחקים, מאז רבע גמר מונדיאל 2018 כשנכנעה לנבחרת בלגיה. גם כניסתו של ניימאר בדקה ה-63 במקומו של רוברטו פירמינו לא עזרה לנבחרת הסלסאו. ההפסד לא יקלקל לצ'יצ'י את הרקורד המצוין שכן זהו ההפסד השלישי שלו בלבד ב-44 משחקים, אך בתקשורת היו מאוכזבים. ב"גלובספורט" נכתב: "ברזיל מלאת השינויים יצרה מעט מאוד מצבים ונכנעה לפרו"


מי שיזכור לטובה את המשחק הוא ויניסיוס ג'וניור, שחקנה הצעיר של ריאל מדריד שבגיל 19 ערך את הופעת הבכורה בנבחרת הבוגרת כשנכנס לרבע השעה האחרונה. ויניסיוס נפצע בחודש מרץ במשחק בו הודחה ריאל מדריד מליגת האלופות על ידי אייאקס ובהמשך החליט צ'יצ'י שלא לכלול אותו בסגל לגביע הקופנדרציות. מדובר ביליד שנות ה-2000 הראשון שמשחק במדי הנבחרת.


ויניסיוס הנרגש אמר לאחר המשחק: "הגשמתי חלום ועכשיו זה הזמן שלי לחזור לריאל מדריד ולהיות חזק פיזית ונפשית. אין ספק שאם אשחק טוב במדי הקבוצה אחזור לכאן בהמשך. זו רק ההתחלה אמנם אבל אני חולם לעשות היסטוריה. צ'יצ'י מאמן גדול ואיש נהדר, הוא אמר לי לשחק בשמחה כמו שאני רגיל. ניסיתי לעשות כמיטב יכולתי ואני שמח שסימנתי וי על הופעת הבכורה.".



ויניסיוס בהופעת הבכורה בנבחרת (Djansezian/Getty Images)


התחושות: "זו תחושה ייחודית, הגשמת חלום ילדות, לפתע כל השנים של העבודה הקשה היו שוות את זה. חשבתי על המשפחה שלי הקריבה הכל כדי שאהיה שחקן כדורגל". כשנשאל על החולצה מהמשחק אמר: "אני הולך לישון איתה. אשמור אותה בגאווה בסלון".


לשחק עם ניימאר: "זו חוויה שאקח איתי לנצח, ניימאר היה האליל שלי. חשבתי שהוא יפתח בהרכב ואני אחליף אותו אבל בגלל הנסיבות שיחקנו יחד. זה תענוג להיות בנבחרת וללמוד מדניאל אלבס, ניימאר, קאסמירו, פיליפה קוטיניו".


קאסמירו, חברו לריאל מדריד, היה מלא שבחים בסיום ואמר: "הוא צעיר מאוד אבל בוגר. מה שהוא עשה בשנה שעברה היה לא נורמלי. בגיל 19 בלבד הוא היה מבריק עם החולצה של ריאל מדריד וזה לא קל. הוא צריך לחשוב בגדול וכמה שיותר מהר. אני חוזה ואומר שהוא הפתיע את כולם. הוא צריך לשאוף להיות שחקן הרכב בריאל מדריד".




כדור הזהב: "כשאתה שחקן מפתח בריאל מדריד אתה חייב לחשוב בגדול – על כדור הזהב, ה-11 של פיפ"א. הוא שחקן נהדר והוא כבר הוכיח את זה. ברור שהוא צעיר מאוד ואסור להעפיל עליו יותר מדי לחץ אבל הוא חייב לעשות את זה. חשוב לנו מאוד שהוא היה איתנו כאן בנבחרת. לפני שנתיים הוא שיחק בנוער של פלמנגו".


המאמן צ'יצ'י הצטער על ההפסד והפנה אצבע מאשימה: "המגרש היה נוראי, בלתי אפשר לשחק כאן בלוס אנג'לס, זה סיכון אדיר לפציעה. אני לא מתרץ, אל תיקחו רק חלק ממה שאני אומר, כל הכבוד ליריבה, אבל בכדורגל ברמה גבוהה – זה לא יכול לקרות. זה נכון גם ארגנטינה וצ'ילה ששיחקו כאן. אי אפשר לשחק כאן כדורגל, אולי טניס". על הבחירות בהרכב אמר: "שיחקנו בלי ניימאר, בלי ארתור, בלי טיאגו סילבה. עלינו לדעת להתמודד גם ללא השחקנים המובילים". על ויניסיוס: "שמתי את הילד בן ה-19 והוא לקח מנהיגות ועשה פעולות טובות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי