צפו: ריבאלדו הודיע על השתתפותו במשחק השלום

ריבאלדו
ריבאלדו | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

הברזילאי שהוביל את הסלסאו לזכייה במונדיאל 2002 עם חמישה שערים, אישר היום באופן רשמי כי יגיע להתמודדות בסוף החודש בחיפה. וגם: שיתוף הפעולה בין עבאס סואן לאמרסון ששולח מאמנים מסכנין למיאמי

(גודל טקסט)

ריבאלדו, אחד משחקני ההתקפה האגדיים והאהובים של נבחרת ברזיל, אישר היום (חמישי) באופן רשמי את השתתפותו במשחק השלום, שיתקיים ב-29.10 בשעה 20:00 באצטדיון סמי עופר בחיפה. הכוכב יצטרף לרונלדיניו, קאקא ובבטו במשחק הנוצץ.

ריבאלדו (47) הוא המבקיע השביעי בטיבו בהיסטוריה של ברזיל עם 35 שערים ב-74 הופעות. הווירטואוז זכה עם הסלסאו בקופה אמריקה בשנת 1999, שנה בה זכה גם בכדור הזהב. ההישג המשמעותי שלו בקריירה הוא כמובן הזכייה עם הנבחרת במונדיאל בשנת 2002, טורניר בו כבש חמישה שערים.

הברזילאי שיחק במשך 24 שנים, כבש 377 שערים במשחקים רשמיים ושיחק בקבוצות הפאר ברצלונה איתה זכה בשתי אליפויות ומילאן אותה הוביל לזכייה באליפות אירופה. בין היתר הברזילאי שיחק גם בדפורטיבו לה קורוניה, אולימפיאקוס וא.א.ק אתונה. בנוסף לפני שפרש ממשחק פעיל הספיק ריבאלדו להגשים חלום ולשחק עם בנו בברזיל.


עבאס סואן ואמרסון. שיתוף פעולה מסתמן

בינתיים בישראל, חברו לקבוצת אגדות ברזיל, אמרסון, התלווה אמש לעבאס סואן לביקור במחלקת הנוער של בני סכנין. השניים שהכירו במסיבת העיתונאים שנערכה לפני מספר ימים, אף נפגשו עם ממלא מקום ראש עיריית סכנין. בפגישה סיכמו כי משלחת מאמני נוער מסכנין תגיע להשתלמות מאמנים בקבוצת מיאמי דייד, המועדון בו משמש אמרסון כמנהל מקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי