צפו בביצוע: וואקמה דהר 88 מטר והכניע את קאריוס ובשיקטאש

טוני וואקמה
טוני וואקמה | טוויטר

אחרי פתיחת עונה חלשה, אקס הפועל באר שבע הבקיע במבצע אישי והוסיף בישול ב-1:4 של טרבזונספור: "לא ציפיתי לפתוח את העונה בצורה כזו". על הביקורות: "אולי אני איטי, אבל חשוב לי להיות יעיל"

(גודל טקסט)
אחרי פתיחת עונה לא מוצלחת מבחינה אישית (אפס שערי ליגה בחמישה מחזורים) וקבוצתית (שש נקודות מ-15 אפשריות), טוני וואקמה וקבוצתו טרבזונספור התפוצצו אתמול (ראשון) עם 1:4 ענק על בשיקטאש בדרך למקום הרביעי בטבלת הליגה הטורקית.


לאחר שכאמור לא הצליח לבוא לידי ביטוי במחזורי הפתיחה, אקס הפועל באר שבע נכנס לפעולה עם בישול בדקה ה-64 וקבע את תוצאת המשחק בעצמו לאחר שדהר 88 מטר עם הכדור והכניע ללא קושי את לוריס קאריוס האומלל.


"זה הכדורגל", הסביר וואקמה בסיום. "לפעמים הכל קשה ופתאום ברגע זה משתחרר. לא ציפיתי לפתוח בצורה כזו, אבל המשכתי לעבוד קשה, האמנתי שאני מסוגל לשחזר את היכולת שהצגתי בעונה שעברה ובסופו של דבר זה הגיע".


וואקמה התייחס לביקורות שספג מפתיחת העונה: "אולי אני חוטף אש על כך שאני איטי, אבל אני תמיד מנסה לעשות את הפעולה הנכונה בזמן הנכון. לפעמים כשאתה משחק מהר אתה גם מאבד את הכדור, כך שעבורי הדבר החשוב ביותר הוא להיות יעיל ואפקטיבי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי