אנחל די מריה חשף: "מסי גרם לשחקני הנבחרת לבכות"

ליאו מסי מאוכזב
ליאו מסי מאוכזב | DOUGLAS MAGNO/AFP/Getty Images

קשר נבחרת ארגנטינה התראיין ל-ESPN וסיפר על הנאום המרגש שנשא הקפטן לאחר ההפסד בחצי גמר הקופה אמריקה מול ברזיל :"הוא אמר לנו שהוא גאה בנו, הצעירים התרגשו מאוד. מסי היה אחר, ואני אוהב את זה"

(גודל טקסט)
"אל תבכי ארגנטינה" היא אחת מהקלישאות הגדולות של עולם הכדורגל. גם ליאו מסי הגדול לא הצליח להביא תואר לנבחרת האלביסלסטה על אף שהוליך אותה לגמר המונדיאל ב-2014 והפסיד יחד איתה גם שלוש פעמים בגמר הקופה אמריקה. בטורניר האחרון הגיעה הנבחרת לשלב חצי הגמר בו הודחה על ידי היריבה השנואה ברזיל. ארגנטינה שוב אכזבה ונפרדה בדמעות אך היה זה מסי אחר. הקשר אנחל די מאריה התראיין ל-ESPN וסיפר שהקפטן הנבחרת נשא נאום מרגש שגרם להם לבכות.


די מאריה אמר: "מסי אמר כמה מילים מאוד מרגשות לאחר שהודחנו על ידי ברזיל. הוא אמר שהוא גאה בצוות שבנינו, שלמרות שהסגל הזה לא שיחק זמן רב יחד – זה נראה כאילו אנחנו יחד כבר שנים. ברגע שהוא סיים, כולנו בכינו כי זה נגע ללב של כולם, במיוחד הצעירים. הוא אמר שהוא גאה במחויבות שלנו ושהגענו לחצי הגמר בזכות".


ההבדל מהטורנירים הקודמים: "הייתה ביקורת רבה על כך שהוא לא שר את ההמנון ושהוא לא מדבר הרבה, אבל בטורניר הזה הוא היה אחר, הוא הוכיח את זה. זה גרם לי להיות מאושר לראות איך שהוא הרים את הקבוצה, דיבר עם העיתונאים. אני אוהב את מסי הזה".




העתיד: "השחקנים הצעירים הם אלה שצריכים להמשיך בדרך הזו. זה לא יהיה קל עבורם, אנחנו הוותיקים נפנה את המקום במוקדם או במאוחר, והם יצטרכו להמשיך לעבוד קשה, בתקווה שהמזל יהיה בצד שלנו".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי