צפו: וואקמה ניצח לטרבזונספור את המשחק בדקה ה-90

טוני וואקמה
טוני וואקמה | Gettyimages

אקס הפועל באר שבע שוב הבקיע רגע לפני תוספת הזמן, קבוצתו במקום השלישי בטורקיה ובמרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה. בתקשורת הטורקית ניסו להוציא ממנו הסבר לדרך בה הוא חוגג שערים, אך נתקלו בתשובה מפתיעה

(גודל טקסט)
 סיפור ההצלחה הכביר של טוני וואקמה בליגה הטורקית נמשך. אמש (ראשון) הצליח אקס הפועל באר שבע להשלים מהפך עבור טרבזונספור, כשהבקיע עם תחילת הדקה ה-90 במשחק החוץ נגד ריזספור, קבע 1:2 והעלה את קבוצתו טרבזונספור למקום השלישי – כשהיא במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה.


לאחר שבעה מחזורים בטורקיה, הליגה צפופה מהרגיל – בין המקום הראשון בו ניצבת אלניהספור לבין המקום ה-12 בו מדורגת בשיקטאש ישנו פער של ארבע נקודות בלבד – אך יש לציין שטרבזונספור כבר פגשה בחוץ את פנרבחצ'ה (1:1) והביסה בביתה 1:4 את בשיקטאש, גם אז הבקיע וואקמה שער מאוחר (88).


בסך הכל לוואקמה שני שערים העונה, אבל הוא גם בישל שניים כך שהוא אחראי לארבעה מחמשת השערים האחרונים שהבקיעה קבוצתו. הכושר האדיר של וואקמה, כמובן, הפך לנושא שיחה גם בטורקיה – שם גם מאוד רוצים לקבל הסבר לתנועת החגיגה שלו. כשנשאל על כך אתמול, השיב: "בינתיים אשמור את זה בסוד, אבל אסביר אם אמשיך להבקיע".


על המשחק אמר: "היה קשה לשחק תחת גשם כזה, זה הקשה עלינו. גם לא הרגשתי טוב לפני המשחק, אבל כל הקבוצה התעלתה על עצמה במחצית השנייה והשגנו את שלוש הנקודות".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי