סרג' גנאברי פרץ בצחוק במהלך דקת דומיה ועורר סערה

סרג' גנאברי
סרג' גנאברי | Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images

הכוכב הצעיר של נבחרת גרמניה, שגם כבש ב-2:2 נגד ארגנטינה, גרם למבוכה כשתועד מאבד שליטה בטקס לזכרם של נרצחי הפיגוע בבית הכנסת בהאלה. טר שטגן שהשלים 90 דקות: "אני צריך לשחק". האברץ שכבש: "הגשמתי חלום"

(גודל טקסט)
"סוף עצוב", נכתב ב"בילד" על ה-2:2 נגד נבחרת ארגנטינה. נבחרת גרמניה עלתה ליתרון כפול כבר 22 דקות במשחק בזיגנל אידונה פארק בדורטמונד, אבל ספגה שני שערים במחצית השנייה מול החבורה הצעירה של האלביסלסטה וסיימה ב-2:2 לפני שתשחק ביום ראשון הקרוב באסטוניה במסגרת מוקדמות יורו 2020.


יש לציין שגם המאנשפט של יואכים לב שיחקו בהרכב חסר וצעיר, על אף שבין הקורות עמד במשך 90 דקות מארק אנדרה טר שטגן שכבר ישוב לספסל בתחילת השבוע הבא במשחק בטאלין ויראה את מנואל נוייר מבאיירן מינכן שוב עומד בשער, ולמעשה הייתה זו הופעה ראשונה של גרמניה ללא אף נציג בהרכב שהיה חלק מהסגל שזכה במונדיאל ב-2014 בברזיל.


מי שכן היה על המגרש היה הכוכב של באיירן מינכן, סרג' גנאברי שנמצא בכושר שיא וכזכור עלה לכותרות בעיקר אחרי הרביעייה ב-2:7 של קבוצתו בלונדון על טוטנהאם בליגת האלופות. גנאברי היה הראשון למצוא את הרשת אתמול ולזכותו כבר 10 שערים ב-11 הופעות בסך הכל בנבחרת גרמניה. בעיקר בשל פציעתו של לירוי סאנה הוא זוכה לקרדיט גדול מלב ולא במקרה גם אמר לאחרונה המאמן כי "גנאברי תמיד משחק".


עם זאת, ברשתות החברתיות הפך לוויראלי סרטון של גנאברי צוחק במהלך דקת הדומיה שנערכה לפני המשחק לזכר ההרוגים באירוע הקשה בבית הכנסת בהאלה וכשנשאלו על כך אנשי הנבחרת בסיום, כמו גם על פי תגובות רבות ברשת, נטען שהסיבה היא שבאצטדיון ישב אדם שבניסיון ליצור מהומה החל לשיר את ההמנון המקומי ונתקל בתגובה זועמת מאוהד אחר, שצעק עליו בקול, משך את תשומת לב השחקנים וגרם לקשר בן ה-24 לפרוץ בצחוק.




ובחזרה לכדורגל. שחקן נוסף שזכה לקרדיט וגם כבש היה הכוכב הצעיר עוד יותר, קאי האברץ מבאייר לברקוזן, שבגיל 20 ובהופעתו השישית במדי הנבחרת כבש לראשונה ואמר: "זה רגע שחלמתי עליו מילדות וכעת התגשם. אני מאושר".



האברץ רגע לאחר הגשמת החלום (Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images)


לאור חסרונם של הוותיקים ובהם גם הקפטנים נוייר ומרקו רויס שישבו על הספסל, את הסרט ענד ג'ושוע קימיך בן ה-24, שחקן באיירן מינכן שזכה לכבוד בפעם הראשונה והודה בסיום ללב: "זו הרגשה כל כך מיוחדת להיות קפטן הנבחרת בגיל כל כך צעיר. לגבי המשחק, שוב היו לנו בעיות במחצית השנייה ולצערי זה דבר שקורה לנו יותר מדי פעמים".


לב דווקא לא התרגש מכך שנבחרתו איבדה יתרון כפול ואמר בסיום: "היינו מאוד אמיצים ונחושים במחצית הראשונה, היינו טובים הגנתית ובאמת שזו הייתה מחצית טובה, אבל ארגנטינה עלתה מצוין לחצי השני, זו נבחרת עם המון עומק והשינויים שנעשו הוסיפו להם איכויות ואנחנו לא הצלחנו לשמור על אותה הרמה במשך 90 דקות, אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה. זו הופעה חיובית בעיקר כי השחקנים המנוסים לא היו על הדשא. זה היה משחק טוב עבור הקהל שצפה


טר שטגן אמר בקצרה על כך שזכה להופעה די נדירה בנבחרת: "כמובן שחשוב לי לשחק, כי בלי לשחק אתה לא יכול להראות את עצמך ולהוכיח".



אמור לחזור לספסל באסטוניה. טר שטגן (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי