לא רק מסי בא לישראל: פאטי בסגל ספרד הצעירה

אנסו פאטי
אנסו פאטי | Alex Caparros/Getty Images

הנבחרת של ניר לוין תארח באצטדיון רמת גן את "לה רוחיטה" במוקדמות יורו 2021, הכוכב בן ה-17 בלבד של ברצלונה נכלל ברשימה: "למה שהוא לא יהיה גם ביורו 2020?", אמר עליו מורנו, מאמן הנבחרת הבוגרת

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל הבוגרת תפתח ביום שני בהכנות לקראת צמד המשחקים האחרונים של מוקדמות יורו 2020 בטדי נגד פולין ולאחר מכן במקדוניה הצפונית ובמקביל גם הנבחרת הצעירה תמשיך בקמפיין מוקדמות יורו 2021 כשתפגוש את נבחרות מונטנגרו (14.11) וספרד (19.11).


אמנם המאמן ניר לוין נערך תחילה למשחק נגד מונטנגרו ובם הבהיר שהסגל שזומן עד כה הוא למשחק הראשון ושייתכנו שינויים לקראת המפגש שייערך שלושה ימים לאחר מכן באצטדיון רמת גן, אבל מה שבטוח הוא שבין השחקנים שיגיעו ארצה עם "לה רוחיטה" נמצא אנסו פאטי, היהלום שרק לפני כעשרה ימים חגג את יום הולדתו ה-17. רק נזכיר שהמשחק ייערך יום אחרי שבאצטדיון בלומפילד חברו של פאטי, ליאו מסי, ישחק עם נבחרת ארגנטינה נגד אורוגוואי.


במסיבת עיתונאים לקראת משחקי נבחרת ספרד, התייחס מאמן הנבחרת הבוגרת רוברט מורנו לזימונו של פאטי לנבחרת הצעירה, במדיה יש לציין הוא ערך את הופעת הבכורה בחודש שעבר: "הוא נמצא גם ברשימות של הנבחרת הבוגרת. הוא ספרדי ועומד לרשותנו, אז למה הוא לא יהיה ביורו2020?".


מורנו גם הכריז על סגל ה"לה רוחה" למשחקים מול מלטה ורומניה ובין השאר זומנו דני אולמו שמככב בדינמו זאגרב, אלברו מוראטה שחוזר לחיים באתלטיקו מדריד ופאביאן רואיס שמככב בנאפולי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי