בקרוב בישראל? מסי, דיבאלה ואגוארו ישתפו פעולה בחוד

סרחיו אגוארו, ליאו מסי
סרחיו אגוארו, ליאו מסי | JAIME REINA/AFP via Getty Images

בשבוע הבא הכוכבים הגדולים צפויים לפגוש את אורוגוואי באצטדיון בלומפילד בתל אביב, אבל עוד קודם לכן ארגנטינה תשחק בערב הסעודית את ברזיל (שישי, 18:50 בספורט4). סקאלוני מתכנן הרכב התקפי

(גודל טקסט)

כולנו תקווה שביום שני הקרוב נראה באצטדיון בלומפילד בתל אביב את ליאו מסי, סרחיו אגארו ונבחרת ארגנטינה על כר הדשא מול נבחרת אורוגוואי, אבל עוד קודם לכן האלביסלסטה תשחק מחר (שישי, 18:50 בספורט4) נגד היריבה המושבעת נבחרת ברזיל במשחק שייערך בערב הסעודית ובארגנטינה מדווחים שלמאמן ליאונל סקאלוני ישנם מספר התלבטויות בנוגע להרכב.

המשחקים נגד ברזיל ואורוגוואי הם למעשה החזרה הגנרלית של ארגנטינה לקראת מוקדמות מונדיאל 2022 ועל כן, מעבר לחוזים עליהם חתומה ההתאחדות הארגנטינית שמבטיחה לשתף את הכוכבים במשחקים אלה, גם לסקאלוני יש אינטרס להריץ את ההרכב איתו הוא רוצה לשחק במסגרת רשמית שתצא לדרך בתחילת 2020.

ליאו מסי, כאמור, שב מהשעיה וצפוי לפתוח בהרכב, כמוהו גם סרחיו אגוארו שלא זומן לאחרונה לנבחרת וקיבל את הזמן להתאושש מפציעה שהוא שיחק איתה במנצ'סטר סיטי במשך תקופה ממושכת, אבל מעבר לכך סקאלוני מתלבט בין מרקוס אקונה לניקולס טאליאפיקו בצד שמאל וגם בקישור מתחרים על מקום בהרכב לוקאס אוקמפוס מסביליה וג'ובאני לו צ'לסו מטוטנהאם, שלאחרונה רק התאושש מפציעה ארוכה והחל לשחק בפרמיירליג ובליגת האלופות.


מסי ואגוארו. צפויים לשוב להרכב (JAIME REINA/AFP via Getty Images)

ככל הנראה, ההרכב המסתמן של סקאלוני לפחות למשחק נגד ברזיל (וכנראה שגם בישראל) ייראה כך: אסטבן אנדרדה יעלה בשער, בהגנה חואן פוית'. חרמן פצלה, ניקולס אוטמנדי, ניקולס טאליאפיקו (מרקוס אקונה), ג'ובאני לו צ'לסו (לוקאס אוקמפוס), ליאנדו פארדס, רודריגו דה פול, ליאו מסי, פאולו דיבאלה וסרחיו אגוארו.

הרכב נבחרת ברזיל במשחק מחר צפוי להיראות כך: אליסון, דנילו, מרקיניוס, טיאגו סילבה, אלכס סנדרו, קאסמירו, ארתור, פיליפה קוטיניו, רודריגו, רוברטו פירמינו, גבריאל ז'סוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי