וייה: "מעולם לא סגרתי בריאל. המונדיאל היה רגע השיא"

דויד וייה, סרחיו ראמוס
דויד וייה, סרחיו ראמוס | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

החלוץ שהודיע שיפרוש בעוד חודש וחצי הודה על גלי האהבה שקיבל: "יש לי עדיין חודש וחצי ליהנות מהעתיד לבוא", וסקר את הקריירה שלו: "היה לי המזל להיוולד בדור ההצלחות של הנבחרת". וגם על החבר הטוב ביותר

(גודל טקסט)
דויד וייה הודיע אתמול (רביעי) שיפרוש מכדורגל בסיום העונה הנוכחית בארה"ב והכניס את ספרד לטירוף. "הסקורר שלנו כובש", נכתב בשער "מארקה", "מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, האיש שזכה במונדיאל וביורו וכבש בחמישה טורנירים גדולים". ב"אס" נכתב "ויאה תולה את הרובה". גם שחקנים ששיתפו איתו פעולה לא שכחו לפרגן, בין היתר שני הקפטנים האחרונים של הנבחרת – איקר קסיאס וסרחיו ראמוס. החלוץ עצמו התראיין ל"רדיו מארקה" וסקר חלק מהקריירה שלו.


החלוץ אמר: "אני מאוד שמח לקבל את כל האהבה הזו. זו החלטה מושכלת. אבל עדיין יש לי חודש וחצי ליהנות ולהתרגש מהעתיד לבוא. המקצוע הזה סיפק לי עונג רב והשאיר לי חברים וחוויות נהדרות, מאוד נהניתי בכדורגל לאורך כל הדרך".


רגע השיא: "כשהשופט שרק לגמר המונדיאל. כילד חלמתי ללבוש את מדי הנבחרת, חלמתי לראות שחקן שלנו מניף את הגביע, אלה תמיד היו ברזיל ואיטליה. היה לי המזל להיוולד בדור המוצלח הזה בו הצלחנו ובגדול. זה הדבר הכי גדול שעשיתי בקריירה שלי".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#LaPortada Se va @davidvilla, nuestro hombre gol ⚽

A post shared by MARCA (@marca) on



על פרננדו טורס: "עברנו דרך דומה, שיחקנו שנים רבות בנבחרת ופרשנו שנינו ביפן. גם במדינה הזו יש הרבה אהבה לכדורגל. אני והוא חברים מחוץ למגרש וככה זה גם ימשיך לכל חיי".


הקריירה של וייה הייתה יכולה להשתנות. החלוץ עזב את ולנסיה בקיץ 2010 כשנמכר לברצלונה ב-40 מיליון יורו אך התקשורת בספרד דיווחה ששנה קודם לכן כבר היה סגור בריאל מדריד אך העברתו טורפדה ברגע האחרון. וייה אמר: "מעולם לא הייתי שחקן ריאל מדריד. היו הרבה דיבורים והיה מו"מ כלשהו עם ולנסיה אך זה מעולם לא קרה באמת".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nos quitaremos las botas, pero nunca nos quitaremos los recuerdos. We may hang up our boots but these memories are forever. ¡Grande, @davidvilla!

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי