רוברט מורנו נפרד מנבחרת ספרד, לואיס אנריקה עשוי לחזור

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Gettyimages

לאחר הניצחון על רומניה המאמן הודיע לשחקניו בדמעות על סיום דרכו וסירב לדבר עם התקשורת. בהתאחדות הספרדית יסבירו את המהלך במסיבת עיתונאים וצפויים להודיע על מינוי של המאמן הקודם

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון 0:5 של ספרד על רומניה הערב (שני) שסגר עבורה את קמפיין המוקדמות יורו 2020, המאמן רוברט מורנו הודיע לשחקנים על סיום דרכו בבכי ובישר להם כי לא יעמוד על הקווים בטורניר הגמר בחודש יוני. בעקבות כך, המאמן החרים את מסיבת העיתונאים בסיום המשחק. מחר ספרד תכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת בה תבשר מדוע החליטה לסיים את דרכו של המאמן מוקדם מהצפוי.


לפי הדיווחים בספרד מי שעשוי להתמנות הוא המאמן הקודם לואיס אנריקה שעזב את תפקידו בחודש יוני. בשל מותה של ביתו בת ה-9 ממחלת הסרטן. כבר בעבר מורנו אמר כי הוא מונה למאמן בנסיבות הגרועות ביותר ואם לואיס אנריקה ירצה לחזור הוא יפנה את דרכו.


רוברט מונרו שהיה עוזרו של לואיס אנריקה העלה את ספרד ליורו 2020 כאשר ניצח ארבעה משחקים מתוך שישיה כאשר את השניים הנותרים סיים ב-1:1 נגד נורבגיה ושבדיה. הנבחרת שזכתה בין השניים 2008-2012 פעמיים ביורו ופעם אחת במונדיאל סבלה משלושה קמפיינים איומים כאשר במונדיאל 2014 סיימה את דרכה כבר בשלב הבתים ויורו 2016 ובמונדיאל 2018 הודחה בשמינית הגמר עם הפסדים לנבחרות איטליה ורוסיה בהתאמה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי