צפו: נבחרת ברזיל גברה 0:3 על דרום קוריאה, כולל שער אחרי 47 מסירות

פיליפה קוטיניו ושחקני ברזיל חוגגים
פיליפה קוטיניו ושחקני ברזיל חוגגים | KHALED DESOUKI / Contributor

אחרי ההפסד לארגנטינה, ה"סלסאו" פגשו את הנבחרת מאסיה וחגגו על כר הדשא - לוקאס פאקטה פתח את הקרבנל באבו דאבי, פיליפה קוטיניו המשיך בכדור חופשי מבריק ודנילו חתם לאחר מהלך קבוצתי מדהים

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המאכזב לארגנטינה, נבחרת ברזיל עלתה היום (שלישי) פעם נוספת לכר הדשא באבו דאבי, כשהפעם היריבה הייתה נבחרת דרום קוריאה של הונג-מין סון, שלצערו לא הצליח לעצור את החגיגה הברזילאית על כר הדשא וראה את ה"סלסאו" מנצחת 0:3 פשוט נהדר.

כבר מהפתיחה ניתן היה לראות את ההבדל בין הנבחרות, זאת למרות חסרונו של ניימאר מהסגל של צ'יצ'י. כבר בדקה התשיעית הרשת זזה לראשונה במשחק לאחר מהלך נהדר של הצהובים – פיליפה קוטיניו הטעה את השומר, ראה את הפריצה של רנאן לודי מאתלטיקו מדריד, והאחרון הניח כדור מושלם על הראש לוקאס פאקטה ממילאן.

בדקה ה-36 קוטיניו החליט שגם הוא רוצה להצטרף לרשימת הכובשים, ולקח על עצמו את האחריות על כדור חופשי מ-20 מטרים. התוצאה הייתה שער מבריק, כשהקשר מבאיירן מינכן מצא את חיבורי השער הקוריאני וקבע 0:2 עוד לפני ההפסקה.

קוטיניו. הקשר היה צריך את השער בשביל הביטחון (KHALED DESOUKI / Contributor)
קוטיניו. הקשר היה צריך את השער בשביל הביטחון (KHALED DESOUKI / Contributor)

למרות היתרון, הקצב המסחרר של ברזיל לא ירד, ובדקה ה-60 היא הצליחה פעם נוספת לייצר "גולאסו" – לא פחות מ-47 מסירות חלפו על המגרש בין השחקנים מדרום אמריקה, כשבסיום דנילו, מגנה של יובנטוס, שיגר טיל אדיר וחתם את המשחק הגדול (צפו בגול), שקטע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי