עובר לעמוד על הקווים: דייגו פורלאן מונה למאמן פניארול

דייגו פורלאן
דייגו פורלאן | ANTHONY WALLACE/AFP via Getty Images

חלוץ העבר, שפרש ממשחק פעיל רק באוגוסט האחרון, ידריך את ענקית הליגה האורוגוואית, שבה זכה באליפות כשחקן בשלהי הקריירה: "זו גאווה עבורי להוביל את הפרויקט הזה"

(גודל טקסט)

חודשים עמוסים באירועים עברו לאחרונה על דייגו פורלאן. חלוץ נבחרת אורוגוואי לשעבר פרש באוגוסט האחרון ממשחק פעיל ואחרי שסירב להצעה לשמש כמנהל מקצועי של אינדפנדיינטה הארגנטינית, הקבוצה בה פרץ בצעירותו, הערב (שישי) התמנה פורלאן למאמנה החדש של פניארול – אחת הקבוצות הגדולות בארצו.

"זו שמחה גדולה וגאווה עבורי להיבחר כמוביל הפרויקט הזה", סיפר מי שעבר במנצ'סטר יונייטד, ויאריאל, אתלטיקו מדריד ואינטר, בין השאר, בימיו כשחקן. "עצם ההזדמנות להוביל קבוצה כזו גדולה, על אף שמדובר באתגר משמעותי, מסבה לי אושר גדול".

אביו של פורלאן, פאבלו, נמנה על הצוות המקצועי של הקבוצה. המשימה העיקרית של המאמן הטרי תהיה לנשל את נאסיונל מהכתר, אך "כורי הפחם" יתמודדו במקביל בגביע הליברטדורס. החלוץ, שנבחר לשחקן המצטיין במונדיאל 2010, בילה עונה אחת בקבוצה מהעיר מונטווידאו בשלהי הקריירה וב-34 הופעות הבקיע שמונה שערים שעזרו לקבוצה לזכות באליפות בעונת 2015/16.

פורלאן אמר שהסגנון שלו יהיה מבוסס על שילוב הדברים שלמד אצל מאמניו השונים במהלך הקריירה: "אתה לומד מכולם, דברים טובים ורעים. אני לא מעתיק מאף אחד כי לכל אחד יש חזון משלו וכולנו שונים, אבל למדתי הרבה ואמשיך ללמוד. תהיה לי גם הזדמנות לשהות לצד אבא שלי, שהיה שחקן ומאמן בעצמו ומכיר אותי היטב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי